פרסום ראשון: תפקיד יו"ר מועצת יש"ע הוצע לזמביש

מזכ"ל אמנה ואחד מבכירי המתיישבים ביקש לחשוב על ההצעה ואמור להחזיר את תשובתו במהלך היום (ג'). זאת לאחר שמועמדותו של אפי איתם ירדה מסדר היום, כיוון שהנהלת מועצת יש"ע מעוניינת לבחור באדם מתוך המערכת

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/10/17 12:24 יא בחשון התשעח

פרסום ראשון: תפקיד יו"ר מועצת יש"ע הוצע לזמביש
פרש מועדת האיתו. זמביש, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מועמדותו של אפי איתם לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע אמנם ירדה מהפרק אך לזה שהמליץ עליו, זאב (זמביש) חבר, הוצע לקחת על עצמו את התפקיד. כך נודע היום (שלישי) ל'כיפה'.

זמביש הוא מזכ"ל אמנה ואחד מבכירי הנהגת הההתיישבות בשנים האחרונות. בישיבת הנהלת מועצת יש"ע שהתקיימה אמש הוחלט כי רק חברי המועצה יוכלו להחליף את אבי רואה בתפקידו כיושב ראש.

שני המועמדים שלכאורה נשארו במירוץ הם ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי וראש המועצה הצקומית קרני שומרון יגאל להב. עם זאת, גורם שנכח בישיבה אישר ל'כיפה' כי חברי ההנהלה הציעו לזמביש את התפקיד והוא ביקש לחשוב על כך במשך היממה האחרונה.

במהלך השבועות האחרונים קמו לזמביש מתנגדים על רקע הטענות כאילו הוא זה שהציע את מועמדותו של איתם וניסה לקדמו. לצד זה יש להדגיש כי במהלך ההליך הודיע יו"ר אמנה על פרישתו מהוועדה לאור העובדה שהוא צפוי להפוך למחותנו של איתם לאחר שילדיהם הודיעו על כוונתם להתחתן.

יש לציין כי גורמים בהתיישבות מעריכים שהסיכויים שיקח על עצמו את התפקיד ויצא לאור הזרקורים נמוכים. במידה והוא אכן יסרב תתכנס הנהלת המועצה בשנית לקראת סוף השבוע כדי לבחור את האיש הבא שיוביל את ההתיישבות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן