האישה הראשונה החדשה בבית היהודי: עידית סילמן

כפי שפורסם לראשונה בחדשות כיפה על מועמדותה, בבית היהודי החליטו כי יו"ר פורום הנשים במפלגה תחליף את יפעת ארליך שעזבה. סילמן: "מודה על האמון. אביא עמי לתפקיד את רוח הציונות הדתית"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 21/02/19 17:04 טז באדר א'

האישה הראשונה החדשה בבית היהודי: עידית סילמן
עידית סילמן, צילום: רמי זרניגר

מספר שעות לאחר שיפעת ארליך עזבה את הבית היהודי, וכפי שפורסם לראשונה בחדשות כיפה על מועמדותה, יו"ר המפלגה החליט על זהות המועמדת שתחליף אותה ותשובץ במקום השלישי המשוריין לאישה - יו"ר פורום הנשים במפלגה, עידית סילמן.

סילמן (38) מרחובות, מנהלת שיווק בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית, חברת מזכירות ופעילה מרכזית בבית היהודי. בנוסף היא עומדת בראש המטה של משפחת גולדין ופועלת רבות למען השבת בנם לקבר ישראל.

 "אני מודה ליו"ר מפלגת הבית היהודי הרב תא"ל במיל רפי פרץ על האמון", אמרה סילמן והוסיפה, "אביא עמי לתפקיד את רוח הציונות הדתית, עליה גדלתי בבית הוריי ובמוסדות הציונות הדתית. ואת פעילותי החברתית למען קידום נשים במדינת ישראל". מדוברות הבית היהודי נמסר כי הם "מאחלים לה בהצלחה רבה ובטוחים כי תהיה שליחה נאמנה בחיזוק ושמירה על הבית היהודי. ברוכה הבאה לנבחרת שלנו!".

מוקדם יותר נודע כי יפעת ארליך והרב פרץ החליטו על פרידה פוליטית, לאחר שארליך הייתה למתנגדת הראשית לחיבור עם עוצמה יהודית. תחילה פורסם כי הוועדה המסדרת תתכנס כדי לבחור את זהות מחליפתה, אך בהמשך נודע כי הרב פרץ הוסמך על ידי חבריה לקבל את ההחלטה. שתי המועמדות העיקריות היו ניצנה דרשן לייטנר וסילמן שלבסוף נבחרה