תסיסה בבית היהודי: "בנט הופך אותנו לדיקטטורה"

בהמשך לפרסום על ההצבעה החוזרת באמצעות משאל טלפוני בבית היהודי, דורש חבר המרכז ארז צדוק מיו"ר המפלגה לחזור בו ולבטל את השינויים. ולא - יפנה לבית המשפט. "הנזק עצום ואתם באופן אישי גורמים לו ואחראים לתוצאותיו"

חדשות כיפה יהונתן קליין 23/10/18 15:55 יד בחשון התשעט

תסיסה בבית היהודי: "בנט הופך אותנו לדיקטטורה"
ארז צדוק, צילום: יחצ

חבר מרכז הבית היהודי ארז צדוק, מראשי המתנגדים במפלגה לשר נפתלי בנט, פונה בשנית ליו"ר ולמנכ"ל המפלגה ניר אורבך, ודורש מהם לבטל את שינויי החוקה שהעביר בנט במרכז המפלגה. זאת על רקע הפרסום ב'כיפה' כי הבית היהודי מקיימת הצבעה מחדש על השינויים בחוקה, באמצעות משאל טלפוני. 

במכתב של ארז צדוק לבנט ולאורבך נכתב: "במהלך הבוקר התקבלו דיווחים רבים של חברי מרכז, שקיבלו שיחות טלפון מטלפנים של חברה אנונימית, שמתקשרים אליהם בשם המפלגה ושואלים אותם כיצד הם הצביעו.  
אשאל זאת באופן ברור וישיר - האם המטרה מקדשת את האמצעים? האם אתם מוכנים להרוס את המפלגה מבפנים, להגחיך אותה בעיני הציבור, להפוך את הדמוקרטיה שלה לבדיחה, הכל בשביל להשתלט על מוסדותיה ולהפוך אותה למעין דיקטטורה נגד רצון מתפקדיה?"

צדוק כותב כי אם לא יחזור בו השר בנט מהניסיון להעביר את השינוי - הוא יפנה לבית המשפט. "למען כל ערך של יושרה והוגנות ,למען ערכי היהדות שהמפלגה נושאת אותם בשמה - חזרו בכם והכריזו שמרכז המפלגה דחה את הצעות היו"ר .במידה ולא תעשו כן ,אנו ננקוט בכל האמצעים המשפטיים שיעמדו לרשותנו לבטל את הצעד ההזוי בו נקטתם .מעבר לאמצעים המשפטיים, דעו שהזעם בקרב הציבור לא ישקוט ,והנזק יהיה גדול ובלתי הפיך. זה בידכם."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן