בתוך ילקוט בית ספר, בלב תל אביב - זה מה שהסתירו נערים מאום אל פאחם

שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו שני נערים בני 14 סמוך לתחנת סבידור בתל אביב לאחר שהחזיקו שני סכינים כדי לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים. שני החשודים הועברו לחקירה והוגשה נגדם הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/23 16:52 כט בחשון התשפד

בתוך ילקוט בית ספר, בלב תל אביב - זה מה שהסתירו נערים מאום אל פאחם
תל אביב, צילום: Miriam ALster/FLASH90

המשטרה התירה לפרסום: שוטרי תחנת לב תל אביב סיכלו פיגוע דקירה בתל אביב, לאחר שעצרו שני חשודים תושבי אום אל פאחם עם סכינים על גופם. האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי כאשר השוטרים הבחינו בשני נערים שהולכים בצורה מחשידה על רחוב דרך נמיר פינת פרשת דרכים בתל אביב. לאור החשד ניגשו השוטרים לעבר החשודים ובמהלך חיפוש שערכו על שני החשודים, תושבי אום אל פאחם נתפסו 2 סכינים. השניים נעצרו והועברו להמשך חקירה.

הסתירו סכינים בתיק בית הספר - ונתפסו בתל אביב

מהחקירה עולה כי שני החשודים, תלמידי בית ספר בגיל 14, יצאו מביתם באום אל פאחם עם תיקי בית ספר בבוקר האירוע ועלו על אוטובוס לכיוון תל אביב, כאשר כל אחד מהם מחזיק בתיק סכין, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים.

עוד עלה מהחקירה, כי השניים ירדו מהאוטובוס באזור דרך נמיר והלכו רגלית לקרבת מקום, הניחו את תיקי בית הספר בצד, עזבו את המקום ולאחר מכן חזרו לתיקים והתחמשו בסכינים שהוציאו מתוך התיקים, תוך שהם מסליקים את הסכינים על גופם. באותה עת, השוטרים שעסקו בפעילות מבצעית, הבחינו בחשודים וסיכלו את התכנון לביצוע פיגוע דקירה לכאורה.

הפרקליטות תגיש נגד השניים כתב אישום חמור

שני החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר תל אביב ובשיתוף השב"כ הוטל על החקירה צו איסור פרסום שהותר היום עם פרסום הצהרת התובע. לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, הוגשה היום הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור.