מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שלילת האזרחות על הפרק: המאבק נגד השחקנית המסיתה עולה שלב

שר הפנים משה ארבל מבקש לבחון את שלילת אזרחותה של מאיסה עבד אלהאדי, השחקנית הערבית שצהלה על הטבח: "מעשים שיש בהם משום הפרת אמונים למדינת ישראל בשעת מלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 14:34 יד בחשון התשפד

שלילת האזרחות על הפרק: המאבק נגד השחקנית המסיתה עולה שלב
מאיסה עבד אלהאדי, צילום: דוברות המשטרה

לאחר שהוגש נגדה היום (א') כתב אישום, שר הפנים משה ארבל פנה מנכ"ל רשות האוכלוסין בדרישה לשלול את אזרחותה של השחקנית הערביה, מאיסה עבד אלהאדי, באופן מיידי. במכתב ששיגר שר הפנים כתב: "אבקש כי תורה ללשכה המשפטית לבחון באופן מיידי את התקיימות התנאים לקידום שלילת אזרחותה הישראלית של הנאשמת בהתאם לתנאים הקבועים בחוק האזרחות". ארבל הדגיש כי קיימת חשיבות רבה בבחינה מהירה של המהלך כדי להבהיר את חומרת המעשים הפסולים.

"לבחון שלילת אזרחות", הבקשה של שר הפנים

"לבחון שלילת אזרחות", הבקשה של שר הפנים צילום: צילום מסך

"משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב"

כזכור, היום הודיע הפרקליטות על הגשת כתב אשיום נגד השחקנית הערביה בגין הסתה, אחרי שבשבוע שעבר שוחררה למעצר בית. מאיסה העלתה סדרת סטוריז לרשת אינסטגרם בהן הביעה תמיכה בארגון האכזרי וביקרה בחריפות את תקיפות ישראל בעזה.

מי שתקף אותה היה השחקן עופר שכטר, שמוכר לכולנו מהסדרות שנות השמונים, ושיחק לצידה של מאיסה בסדרה "מתים לרגע". שכטר, ציטט את הסטורי שהעלתה השחקנית הערביה וכתב: "מתבייש בך. תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".