תיעוד בת 60 תפסה את הגנבים על חם - ונתלתה על החלון תוך כדי נסיעה

רוחצת בחוף הים בראשון לציון הבחינה כי חפציה האישים נגנבו מהתיק ובהמשך הבחינה בגנבים נוסעים ברכבה, היא נתלתה על החלון במשך מספר מטרים עד שנפלה. המשטרה עצרה את החשודים שהובאו להארכת מעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/23 13:52 כא בתשרי התשפד

בת 60 תפסה את הגנבים על חם -  ונתלתה על החלון תוך כדי נסיעה
תיעוד האירוע, צילום: מחלקת ביטחון עיריית ראשל"צ

בתחילת השבוע בילתה אישה כבת 60 יחד עם בני משפחתה בחוף הים בראשל"צ, כאשר בשלב מסוים הבחינה כי תיקה נפתח ושקית שבה היה רכושה האישי שכלל בין היתר- פלאפון, מפתחות רכב וצמיד כסף, נעלמה. לאחר חיפוש קצר, ניגשה לכיוון רכבה שחנה בסמוך, שם הבחינה ברכב בו שני חשודים עומד בצמוד לרכבה, וכי אחד הנאשמים מתעסק ברכבה דרך הדלת האחורית.

האישה נתלתה על הרכב עד שנפלה ונחבלה

בשלב זה צעקה האישה לעברם והשניים החלו מיד בנסיעה בחניון לכיוון מחסום היציאה כשהיא רצה בעקבותיהם אחר הרכב. בסמוך למחסום ניגשה לחלון הנהג וביקשה לקבל חזרה את הפריטים שגנבו ואחזה בדלת הרכב של השניים.

האישה אחזה בחלון הרכב שהחל בנסיעה ואף חצה את המחסום בכניסה לחניון. האישה נתלתה על הרכב למשטר מספר מטרים בסופם איבדה את אחיזתה ונפלה על הכביש. כתוצאה מהנפילה נגרמו לאישה חבלות.

דיווח אודות המקרה הועבר לשוטרי תחנת בית שמש שהחלו בסריקות אחר הרכב שנע לכיוון גזרתם. בלשי התחנה איתרו את הרכב ובו שני הנאשמים, תושב בית שמש ותושב אילת בשנות ה-30 לחייהם, והם נעצרו לחקירה על ידי הבלשים.

תיעוד האירוע: הגנבים בורחים - האישה נתלית על הרכב צילום: מחלקת ביטחון עיריית ראשל"צ

אחד הנאשמים איים על הבלשים, סירב להיחקר והשתולל

שני הנאשמים הועברו לחקירה בתחנת בית שמש, שם אחד הנאשמים איים על הבלשים, סירב להיחקר והשתולל. כבר למחרת היום הובאו השניים בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם במספר ימים לטובת מיצוי פעולות החקירה. לאחר שחוקרי תחנת בית שמש השלימו בימים אלו את החקירה וגובשה תשתית ראייתית נגד הנאשמים, הגישה אמש יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדם לבית המשפט, לצד בקשה להורות על מעצרם עד לתום ההליכים.