קנסות ב-30 אלף שקלים: גיליון הרשעות התנועה של בן גביר נחשף

גיליון ההרשעות של השר לביטחון לאומי נחשף. מהדו"ח עולה כי השר עבר 78 עבירות תנועה, ביניהן: נהיגה באור אדום, נסיעה במהירות מפורזת ונהיגה ללא חגורת בטיחות | סכום הקנסות מוערך בכ-30 אלף שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 23:12 כז באלול התשפג

קנסות ב-30 אלף שקלים: גיליון הרשעות התנועה של בן גביר נחשף
19 פעמים ללא חגורה, בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

גיליון הרשעות התנועה המלא של השר בן גביר נחשף הערב (ד') בכאן 11. על פי הדו"ח השר לביטחון לאומי נהג פעמיים באור אדום לצד ארבע פעמים שנתפס במהירות מופרזת. עוד עולה מהדו"ח כי במשך 23 השנים בהם נוהג בן גביר, נתפס 19 פעמים כשהוא נוהג ללא חגורת בטיחות, ואחת עשרה פעמים כשהוא משוחח בטלפון ללא דיבורית.

"זלזול בחוק וביטחון המשתמשים בדרך"

בסך הכל הוגשו כנגד בן גביר 78 קנסות בסכום כולל של - 28,860 שקלים. לפי הדו"ח, בשנותיו הראשונות של בן גביר כנהג, נתפס פעמיים ללא שלט נהג חדש, ושש פעמים נוספות נתפס כשהוא נוהג עם רישיון שלא בתוקף. בדיון שהתקיים בשנה שעברה בבית המשפט לתעבורה, אמר עליו התובע המשטרתי: "הישנות העבירות מלמדת על זלזול בחוק וביטחון המשתמשים בדרך".

מטעמו של השר בן גביר נמסר כי "השר שילם 29 אלף אבל קיבל רבע מיליון שקלים פיצוי מהמשטרה על מעצרי שווא - כך שהמשטרה והשר מקוזזים. בנוסף הדגיש השר לביטחון לאומי כי: "בכל מקרה מדובר בעבירות תנועה שהתיישנו לפני שנים רבות".