התחזה לסוכן שב"כ ביפו - כך הוא נתפס

כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב שטחי יהודה ושומרון ללא אישורי כניסה לארץ, שהתחזה לסוכן שב"כ בעת שהתבקש להזדהות על ידי בלשי המשטרה. החשוד נעצר והועבר לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 15:55 יד באלול התשפג

התחזה לסוכן שב"כ ביפו - כך הוא נתפס
הכרטיס המזויף, צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב יריחו על התחזות לסוכן שב"כ, כך נמסר היום (ה') מדוברות המשטרה. במהלך חיפוש שנערך בדירה, אשר בה על פי החשד נמצא שוהה בלתי חוקי, דרשו השוטרים מהחשוד להזדהות, שבתגובה הוציא תעודה של סוכן שב"כ. הבלשים עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה. עם סיומה של החקירה, הגישה השבוע יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

התעודה המזויפת

התעודה המזויפת צילום: דוברות המשטרה

ניסה לחדור לישראל בתא מטען ונתפס

לפני כחודש במהלך בדיקה במעבר ענאתא שבגזרת עוטף ירושלים, נתפס שוהה בלתי חוקי שניסה לחדור לישראל בתא מטען של רכב. במהלך הבדיקה נהג הרכב טען בפני הלוחמים שתא המטען אינו נפתח, מה שהעלה את חשדם. הלוחמים עיכבו את הנהג והתעקשו על פתיחת תא המטען שבו נמצא חשוד תושב שטחי יהודה ושומרון שניסה להסתנן לתוך שטחי ירושלים.

נזכיר כי יחידת הסיירות של משמר הגבול החלה לפעול במרכז הארץ לפני חמישה חודשים, כחלק מפעילותן, פועלות הסיירות במרכזי הערים במקומות הומי אדם בכדי לשפר את המענה המבצעי ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב האזרחים.