תיעוד: כוח מיוחד פורץ לדירה, עוצר את האם ומשחרר את הילדות החטופות

במהלך הלילה אותרו וחולצו האחיות ליבה ושרה על ידי כוח משטרה בדירה בקריית ים. לאחר מכן, אביהן חבר אליהן בתחנת המשטרה, ואמן נעצרה בחשד לחטיפה, עתה משחררת המשטרה את התיעוד הדרמטי של האירועים | צפו:

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 29/08/23 15:39 יב באלול התשפג

תיעוד: כוח מיוחד פורץ לדירה, עוצר את האם ומשחרר את הילדות החטופות
האם נעצרת לאחר איתור הבנות, צילום: דוברות המשטרה

כוח משימה מיוחד במחוז מרכז של המשטרה עצר הלילה (ב') בתום חקירה סמויה ומואצת, את האם שנחשדה בניסיון חטיפה של בנותיה. האם, תושבת חוץ חשודה בניסיון חטיפת הבנות מהאב והסתרתן בדירה באזור הקריות. האם נעצרה ומעצרה הוארך עד ליום חמישי. עתה מתפרסם סרטון המתעד את איתור הבנות ומעצרה של האם.

תיעוד חילוצן של הבנות החטופות צילום: דוברות המשטרה

מדובר בפרשיה מורכבת שמתנהלת החל מאתמול במחוז מרכז והוגדרה בתום הערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד המחוז כחקירה בעדיפות עליונה, מאחר ועניינה בחשד לחטיפת 2 אחיות קטינות בנות 8 ו-12, האחיות ליבה ושרה שנעלמו במשך יומיים.

ליבה ושרה

ליבה ושרה, חולצו בשלום. צילום: דוברות המשטרה

בחקירה לקחו חלק בלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה ויחידת המו"מ של אגף המבצעים במשטרה, שסייעה בניתוח הדמות החשודה של האם וליווי מקצועי לאורך כל התיק, עד לאיתור המיקום, חילוץ הבנות ומעצר האם החשודה.

הבנות היו אמורות לעבור לחזקת האב ונעלמו

נזכיר כי הבנות נעדרו במשך כיומיים, כאשר הפעם האחרונה בה הייתה בלוויית האם ומאז נעלמו עקבותיהן. שתי הבנות המתגוררות בארה"ב, באו לארץ עם הוריהם הגרושים לחופשה, ולאחר מספר ימים עם אם המשפחה היו אמורות לעבור לחזקת האב להמשך השהות בארץ, אולם הבנות לא הגיעו ליעדן והאב פנה למשטרה בחשד שהאם חטפה את בנותיו. סבתן בת ה-70 של האחיות נעצרה אתמול על ידי המשטרה בחשד למעורבות בחטיפתן, ובכיר במשטרה אמר אמש כי קיים חשש לחייהן.