הצלם המפורסם חושף בכאב: ילדיי עברו התעללות בגן - הסייעת נעצרה פעמיים

המשטרה עצרה סייעת מגן בהוד השרון אליה מיוחסות עבירות קשות כנגד מספר פעוטות בגן, מחר היא תובא להארכת מעצר. הצלם שי פרנקו חשף שילדיו למדו בגן המדובר: "ילדיי הקטנים היו חשופים להתעללות בגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 17:34 ה באב התשפג

הצלם המפורסם חושף בכאב: ילדיי עברו התעללות בגן  - הסייעת נעצרה פעמיים
מעצר גננת, ארכיון., צילום: Flash90

משטרת ישראל פתחה בשבוע שעבר בחקירה לאחר דיווח ממשרד החינוך על חשד להתנהגות אלימה כלפי פעוטות בגן בהוד השרון. השוטרים עצרו את הסייעת שעבדה בגן - תושבת טירה בשנות ה-20 לחייה ועיכבו לחקירה את הגננת כאשר למחרת שוחררה הסייעת למעצר בית על פי החלטת בית המשפט והגננת שוחררה בתום חקירתה.

לאחר שהחוקרים אספו ראיות נוספות להתנהגות האלימה של הסייעת כלפי מספר פעוטות בגן שכללה הטחה על המזרון והכאת הפעוטות, מחר (ב') הסייעת תובא לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרה. לגן עצמו הוצא ביום חמישי האחרון צו סגירה מנהלי למשך 60 יום על ידי משרד החינוך.

הצלם המפורסם חשף שילדיו למדו בגן

מי שחשף כי ילדיו למדו במעון ושיתף בכאב את תחושותיהם של ההורים, הוא צלם האופנה שי פרנקו. "בין כל הבערות שקיימות במדינתנו, קיימת עוד בערה שהיא קרובה אל ליבי כל כך ונושאת בתוכה כאב גדול, תסכול רב ושברון לב שלא הרגשתי כמותו מעולם" הוא כותב.

מחאה של הורים נגד גננת מתעללת באשדוד

מחאה של הורים נגד גננת מתעללת באשדוד צילום: Liron Moldovan/Flash90

"המדינה שלנו בוערת"

בהמשך הוא מפרט על הגן בו למדו ילדיו: "ילדיי הקטנים והרכים היו חשופים להתעללות בגן, על פי החשדות במשך תקופה לא קצרה" הוא מתאר, "קשה לי לתאר את העשים האיומים שמיוחסים למעורבות החשודות".

פרנקו מסיים את הפוסט שלו בבקשה לשתף את זה וכותב: "המדינה שלנו בוערת, בוערת עד כדי כך שהתעללות בנפשות זכות וטהורות הפך להיות נורמה שאינה מתקבלת על הדעת. האחראיות והאחראיים צריכים לקחת אחריות ולעמוד לדין" סיים.