נהג פלשתיני ברח מהמשטרה והתנגש חזיתית - חיה נלחמת על החיים

חיה עופרי, צעירה הלומדת באוניברסיטת אריאל, הייתה בדרכה חזרה לאוניברסיטה כשצעיר פלשתיני התנגש בה חזיתית בעת שברח מהמשטרה. עתה היא נאבקת על חייה ומשפחתה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתה. מעצרו של החשוד, קטין פלשתיני, הוארך עד יום רביעי

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 18/07/23 14:58 כט בתמוז התשפג

נהג פלשתיני ברח מהמשטרה והתנגש חזיתית - חיה נלחמת על החיים
חיה עופרי, עדיין מורדמת ומונשמת, צילום: באדיבות המשפחה

ביום חמישי האחרון עשתה חיה עופרי, סטודנטית צעירה מאוניברסיטת אריאל, את דרכה חזרה למקום לימודיה. סביב השעה 03:00 בלילה, בהגיעה לאחת הצמתים בשומרון, הגיח נהג רכב גנוב, קטין פלשתיני שברח מהמשטרה, ביצע פניית פרסה במקום אסור והתנגש בחיה חזיתית.

כתוצאה מהתאונה, נפצעה חיה קשה ופונתה לבית החולים בילינסון עם חבלות בראש בחזה ובבטן. בהודעת מד"א נכתב כי "שעה 03:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין שני כלי רכב, בכביש 5 סמוך למחסום חוצה שומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון, צעירה כבת 20 במצב קשה".

זירת התאונה הקשה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חיה עופרי, הציבור מתבקש להתפלל לרפואתה

חיה עופרי, הציבור מתבקש להתפלל לרפואתה צילום: באדיבות המפשחה

מעצר הקטין הפלשתיני הוארך 

הנהג הפלשתיני נפצע במצב בינוני כתוצאה מהתאונה. במשטרה אומרים ל"חדשות כיפה" כי החשוד הינו קטין תושב שטחי יהודה ושומרון, שפרץ מחסום משטרתי, תוך סיכון חיי אדם כשנהג ברכב שנגנב מרעננה וכי מעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי.

במשפחתה של עופרי מעדכנים כי מצבה מוסיף להיות קשה וכי עד עכשיו היא מורדמת ומונשמת, עשתה מספר ניתוחים ועדיין לא מתעוררת. במשפחה מבקשים מהציבור הרחב להתפלל לרפואתה של חיה עופרי בת נעמי.

זירת התאונה;

זירת התאונה; צילום: תיעוד מבצעי מד"א