מזעזע: סוסים מתו משאיפת עשן - נבדק חשד להצתה

שריפה שפרצה בחוות סוסים סמוך לצפת גרמה למותם של ארבעה סוסים משאיפת עשן ובמשטרה בודקים את נסיבות המקרה. נבדק חשד להצתה של חוות הסוסים | לוד: 8 בני משפחת פשע נעצרו בחשד לאירוע ירי

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 17/07/23 08:30 כח בתמוז התשפג | עודכן בתאריך 17/07/23 08:35

מזעזע: סוסים מתו משאיפת עשן - נבדק חשד להצתה
חוות סוסים, ארכיון, צילום: Maor Kinsbursky/Flash90

לקראת השעה 02:00 הלילה (א') התקבל במשטרה דיווח על חוות סוסים שעלתה באש סמוך לעיר צפת. בעקבות השריפה נקבע מותם של ארבעה מהסוסים שנכחו בחווה, כאשר סיבת המוות היא שאיפת עשן כתוצאה מהשריפה.

נבדק חשד להצתה מכוונת

בעקבות השריפה, הגיעו שוטרים מהמחוז הצפוני והחלו באיסוף ממצאים בזירה כשבין היתר נבדק החשד להצתה של חוות הסוסים. במשטרה אומרים כי נסיבות האירוע נבדקות והחקירה נמצאת בראשיתה. בתקופה האחרונה נרשמו לא מעט מקרים של פגיעה ברכוש מצד גורמים עבריניים במחוז הצפוני, רבים מהם גורמי פשיעה בחברה הערבית.

חוות סוסים, ארכיון

חוות סוסים, ארכיון צילום: Hadas Parush/Flash90

8 תושבי לוד נעצרו בחשד למעורבות בירי

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה לפני כשבועיים, על עיבוי כח המשימה המיוחד בערים רמלה ולוד, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית המחוזית נגד משפחות פשע מקומיות העושות שימוש גובר וחסר הבחנה בפריטי אמל"ח בסכסוכי חמולות ברחוב הערבי.

בפעילות מיוחדת אתמול, הצליחו השוטרים לעצור בפעילות התקפית יזומה 8 תושבי לוד, בני משפחה המעורבת על פי החשד בסכסוכים אלימים בעיר, בחשד למעורבות באירוע חמור של ירי אתמול אחה"צ ברחוב (ללא נפגעים).