צפו בתיעוד: שוטר חילץ גנב רכב ממכונית בוערת

מרדף אחר חשוד בגניבת רכב בחולון התפתח לחילוץ דרמטי, כאשר השוטר הציל את החשוד ושלף אותו מהרכב הבוער שניות לפני שנשרף כליל | צפו בתיעוד הדרמטי

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/07/23 09:27 כ בתמוז התשפג

צפו בתיעוד: שוטר חילץ גנב רכב ממכונית בוערת
צילום: דוברות המשטרה

במהלך סוף השבוע התקבל דיווח על גניבת רכב בחולוןשוטרי תחנת חולון ותחנת בת ים החלו בפעולות איתור הרכב. הרכב אותר במהירות ובוצעה חסימה על ידי ניידת בכדי לעצור אותו. החשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידת והמשיך בנסיעה פראית לכיוון ראשון לציון.

צפו בתיעוד (דוברות המשטרה):

הניידות המשיכו בסריקות אחרי הרכב, ונמצא כי החשוד הספיק להגיע לראשון לציון, עשה תאונה עצמית בכיכר, התנגש בסלע והרכב החל לעלות באש כשהחשוד לכוד בתוכו. השוטרים רצו לכיוון הרכב וחילצו את החשוד בן 20 מרמאללה לידיהם של גורמי הרפואה שפינו אותו לבית החולים וולפסון במצב קשה.

נתפס אדם שפרץ עשרות רכבים בשלט רחוק 

ביחידה המרכזית במחוז ש"י התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה שעסקה בחשד לגניבת עשרות כלי רכב מאזור מרכז הארץ, שינועם ופירוקם בשטחי יהודה ושומרון. במסגרת החקירה הסמויה עלה חשד כי נעשה שימוש במכשיר חכם בעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות  לגניבת כלי רכב בקלות ובלי צורך במפתח מקורי. 

שלט לגניבת רכב

שלט לגניבת רכב צילום: דוברות המשטרה

כמו כן עלה כי הנאשם השתמש במכשיר כדי לפרוץ לרכב בשלט רחוק וללא שתפעל אזעקת הרכב. בתאריך 20.06 הפכה החקירה לגלויה עם מעצרו של הנאשם תושב טייבה בן 25 שנחקר ומעצרו הוארך מעת לעת. היום בתום החקירה יחידת התביעות של מחוז ש"י הגישה כתב אישום נגד הנאשם שכולל 28 סעיפי אישום על גניבת רכב ופריצה לרכב בכוונה לגנוב.