גנבו רכב, ברחו מהשוטרים ופגעו ברוכב אופנוע: הרוג בן 72 בחולון

במהלך הלילה במשטרה זיהו רכב וזו שני בני אדם חשודים בגנבה, בניסיון לברוח מהשוטרים, ניגחו השניים את ניידת המשרה ובהמשך פגעו ברוכב אופנוע ברחוב ישראל גלילי בחולון | הפוגעים, תושבי קלאנסווה ואום אל פאחם נעצרו על ידי המשטרה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 01/06/23 08:06 יב בסיון התשפג

גנבו רכב, ברחו מהשוטרים ופגעו ברוכב אופנוע: הרוג בן 72 בחולון
זירת תאונה, ארכיון, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אירוע קשה: אמש (ד') בשעות הלילה, במהלך פעילות של ניידת משטרה בחולון מול חשודים בגניבת רכב, ניגח רכב חשוד את ניידת ונמלט. השוטרים ערכו סריקות אחר הרכב הנמלט וביצעו ירי לעבר החשוד שהמשיך בנסיעה לרח' ההסתדרות, פגע בקטנוע עליו רכב תושב חולון בן 72, פגע ברכב נוסף ונמלט. רכב נוסף ששימש אף הוא, על פי החשד, את חברי החוליה נעצר ע"י השוטרים. החשודים  תושב קלנסווה בן 38 וחשוד תושב אום אל פחם בן 33, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. כתוצאה מהפגיע, נהרג במקום רוכב האופנוע.

במד"א במרחב איילון דיווחו על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב ההסתדרות בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו במקום פעולות החייאה בפצוע אנוש רוכב אופנוע גבר כבן 72, אך נאלצו לקבוע את מותו. לאחר פעולות החייאה חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של רוכב האופנוע גבר כבן 60.

המשטרה בפתח תקווה, ארכיון

המשטרה, ארכיון. צילום: Roy Alima/Flash90

"לכוד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה"

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנוע מד"א כפיר ורסנו ויוסף ששון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב אופנוע לכוד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."