תיעוד: המשטרה תפסה רכבי יוקרה, משאיות ונכסי נדל"ן

שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם יחידת חקירות מע"מ עצרו הבוקר מנכ"ל חברה וחשודים נוספים בחשד לניהול מערך של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בשווי מיליונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 14:56 יד בתמוז התשפג

תיעוד: המשטרה תפסה רכבי יוקרה, משאיות ונכסי נדל"ן
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע עצרו הבוקר מנכ"ל חברה למסחר ושיווק דלק  וחשודים נוספים בחשד לניהול מערך של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליונים באמצעות חברה באשקלון המספקת דלקים לחברות שונות ביניהן למשרדי ממשלה שונים.

שוטרי היאל"כ בלהב 433 פתחו בחקירה ביחד עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע בחשד לפעילות פלילית של מנכ"ל חברה לסחר ושיווק בדלק ומוצרים נלווים באשקלון. 

רשות המיסים

רשות המיסים צילום: FLASH90

נתפס רכוש רב הכולל הין היתר: רכבי יוקרה, עשרות משאיות, נכסי נדל"ן

צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה עולה כי מנכ"ל החברה ביצע עבירות כלכליות באמצעות החברה, בין היתר הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכומים של מאות מיליוני ₪ ועבירות הלבנת הון. בין היתר נבדק הקשר שבין החברה לארגון פשיעה מוכר. 

צילום: דוברות המשטרה

הבוקר כאמור החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של מנכ"ל חברת הדלקים וחשודים נוספים (י-ם, חיפה, ת"א וחולון). במהלך חיפושים שנערכו הבוקר בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, נתפס רכוש רב הכולל הין היתר: רכבי יוקרה, עשרות משאיות, נכסי נדל"ן ועוד.

רכבי היוקרה שנתפסו

רכבי היוקרה שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

החקירה בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, חקירות מע"מ ת"א וי-ם, יחידת הביקורת לפשיעה חמורה ברשות המיסים, יחידת החילוט במשרד האפוטרופוס הכללי ובליווי המחלקה המשפטית ברשות המיסים ופרקליטות אזרחית מחוז ת"א.