צפו בתיעוד דירת מסתור, נשק וכובע של בלש: פוענח ניסיון הרצח המזעזע

היחידה המרכזית במחוז תל אביב פענחה את ניסיון הרצח בבת ים: התחזה לבלש משטרה וירה בקורבן לעיני ילדיו מטווח אפס |  מעצרם של החשודים הוארך

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 17:14 יג בתמוז התשפג

דירת מסתור, נשק וכובע של בלש: פוענח ניסיון הרצח המזעזע
החשוד, צילום: דוברות משטרה צילום מסך

חקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א, הובילה היום (א') לפענוח אירוע ניסיון הרצח של גבר בן 38 ברחוב הנביאים בבת ים. במהלך האירוע  נורה הקורבן על ידי חשוד שחבש כובע הנחזה להיראות כזה המשמש יחידות בילוש. 

בתום חקירה מורכבת של הימ"ר, יוגש מחר כתב אישום נגד שלושה מהמעורבים באירוע שנבע, על פי החשד, בעקבות סכסוך עברייני. השלושה, יבגני אקמיולקוב בן 28 מראש העין, אליאב עזריה בן 24 מקריית מוצקין, ודימה חרומוב בן 30 מבת ים, חשודים כי תכננו, יחד אחרים, לירות בקורבן בשל סכסוך עמו.

נערכו מבעוד מועד בדירת מסתור בחולון וארגנו רכב, נשק וכן כובעים

על פי החשד, המעורבים נערכו מבעוד מועד בדירת מסתור בחולון וארגנו רכב, נשק וכן כובעים הנחזים להיראות ככובעי בילוש משטרתיים. עוד על פי החשד, ביום האירוע הגיעו החשודים אקמיולקוב ועזריה אל כתובת מגוריו של הקורבן. עזריה, חבוש כובע בילוש דפק על הדלת, וכאשר הקורבן פתח את הדלת, ירה בו אקמיולקוב שלושה כדורים מטווח אפס לעיני ילדיו הקטנים. 

מהחקירה עלה כי לאחר הירי, שבו החשודים לרכב שהמתין להם מתחת לבית בו נהג החשוד חרומוב, והשלושה נסעו לשטחים, שם נפטרו מהרכב ושבו לחולון ברכבים אחרים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ומחר צפויה פרקליטות מחוז ת"א להגיש נגדם כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.