תיעוד: כך הורידה המשטרה עשרות מצלמות של ארגון הפשיעה

המשטרה הורידה היום בפעילות  ממוקדת בשכונת ג'ואריש ברמלה עשרות מצלמות שהותקנו בניגוד לחוק על ידי גורמים פליליים במרחב הציבורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 21:00 ו בתמוז התשפג

תיעוד: כך הורידה המשטרה עשרות מצלמות של ארגון הפשיעה
שוטרים הורידו מצלמות, צילום: דוברות משטרה

שוטרי תחנת רמלה יחד עם לוחמי מג"ב ויס"מ מחוז מרכז, בצעו היום במסגרת האסטרטגיה ההתקפית נגד הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, אכיפה ממוקדת בשכונת ג'ואריש בעיר רמלה, למען שלום הציבור.

בתוך כך, כוחות המשטרה בסיוע הפיקוח העירוני מיפו עשרות מצלמות שהותקנו פיראטית במרחב הציבורי, תוך שימוש בתשתיות ציבוריות בניגוד לחוק וכאמור הסירו כ-20 מצלמות אבטחה שהועברו להמשך מיצוי ראיות. כמו כן, השוטרים רשמו דו"חות איכות הסביבה בסך כולל של עשרות אלפי שקלים.

צפו בתיעוד מפעילות המשטרה

חיפה: סחטו דמי חסות בבניין משרדים

מוקדם יותר היום פורסם כי הלילה עצרו בלשי היחידה המרכזית במחוז חוף שני תושבי חיפה בחשד כי סחטו מחזיקי בניין משרדים בעיר בכך ששברו את חלונות המבנה, פרצו אליו וגרמו נזקים. השניים נעצרו בידי הבלשים דקות ספורות לאחר שביצעו את זממם. היום האריך בית המשפט את מעצרו של אחד החשודים.

במהלך החודש האחרון התרחשו במבנה מספר מקרים נוספים בהם אלמונים פרצו למבנה המשרדים, שברו ציוד וחלונות וגרמו נזקים למקום. הלילה, בתום חקירה סמויה שנוהלה בימ"ר חוף פעלו בלשי הימ"ר באופן יזום באזור על מנת ללכוד את החשודים בזמן אמת ולהביא למעצרם ואכן, בשעות הבו…