עוד רצח מזעזע: אישה נרצחה באשדוד - בן הזוג והגרוש נעצרו

אישה כבת 40 נרצחה באכזריות בדירתה באשדוד, המשטרה עצרה את בן זוגה ואת הגרוש שלה. בן גביר הגיע לזירה: "שיהיה ברור שהאירועים האלה הם בשיא החשיבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 22:32 ל בשבט התשפג

עוד רצח מזעזע: אישה נרצחה באשדוד - בן הזוג והגרוש נעצרו
אישה נרצחה באשדוד, צילום: דוברות המשטרה

רצח מזעזע באשדוד: אישה כבת 40 נרצחה הערב (ג') באשדוד לאחר שהותקפה בביתה, כאשר על פי החשד חבלותיה נגרמו על ידי פטיש. היא פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד ושם נקבע מותה. שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו למקום ועיכבו לחקירה את בן זוגה הנוכחי, החשוד במעורבות באירוע, שנכח בזירה. לאחר מכן עצרו את הגרוש של האישה, ולא ברור מי מהם ביצע את המעשה המחריד.

בהמשך לחקירת אירוע רצח  שאירע הערב בעיר אשדוד, בוצעה הערכת מצב בזירת הרצח בראשות ניצב פרץ עמר ממ"ז דרום שהחליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש.

"ראינו את האישה שוכבת כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה"

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן שטיפלו בנרצחת בזירה סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בבניין מגורים, ראינו את האישה שוכבת כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא במצב קשה". 

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

איתמר בן גביר בזירה: "שיהיה ברור שהאירועים האלה הם בשיא החשיבות"

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הגיעה לזירה שברחוב קיבוץ גלויות. על רקע האירוע הקשה, השר אמר כי הוא מקווה שתוספת התקציבים תאושר למשטרה תאושר, "צריך שהמשטרה תהיה חזקה, אנחנו עובדים על זה בימים האלה, חסרים שוטרים".

"אני כאן כדי שיהיה ברור שהאירועים האלה הם בשיא החשיבות כדי לטפל בהם - אני מעביר את זה לדרג הפיקודי" הוסיף בן גביר, והדגיש כי, "הדבר הכי חשוב זה המניעה, דרך עוד שוטרים ועוד ניידות, אני הופך את העולם כדי לקבל את זה בתקציב הקרוב".