אישה נרצחה בביתה בלוד - בן זוגה נעצר בחשד למעשה

תושב לוד בשנות ה-50 לחייו נעצר בחשד שרצח את אשתו, בביתם בלוד. כוחות ההצלה הוזעקו לדירה ונאלצו לקבוע את מותה במקום | בעלה יובא להארכת מעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 08:11 כא בשבט התשפג

אישה נרצחה בביתה בלוד - בן זוגה נעצר בחשד למעשה
זירת רצח. ארכיון, צילום: Yossi Aloni/Flash90

רצח אישה בלוד: תושב לוד בשנות ה-50 לחייו נעצר הבוקר (א') בחשד שרצח את אשתו במהלך הלילה בדירתם בעיר. כוח מד"א שהגיע לזירה, נאלץ לקבוע את מותה של האישה כשעל גופה, סימני אלימות קשה. הבעל נעצר ובהמשך היום יובא להארכת מעצר בחשד לרצח.

זירת האירוע הקשה בלוד צילום: דוברות מד"א

"היא הייתה ללא דופק וללא נשימה"

מדוברות מד"א נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בבית ברחוב הנשיא בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בת 53 ללא סימני חיים עם סימני אלימות וקובעים את מותה".

הפאראמדיקים של מד"א אסף דומן ושיר חבר שהגיעו ראשונים לזירה, תיארו את האירוע הקשה: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה בתוך הדירה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה".

הרצח הקשה בלוג בשבוע שעבר

רק בשבוע שעבר בוצע מקרה רצח קשה בו נרצחה בלוד לידר סוויסה בידי שכנה לבניין. לידר נמצאה ללא רוח חיים בחדר מדרגות בבניין מגוריה וחובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה לאחר ביצעו בה פעולות החייאה. 

אלי סוויסה, אביה של לידר, טוען כי החשוד היה נוהג להציק לשכניו. "החשוד היה מציק ומטריד לעיתים תכופות לבת שלי. הוא הכיר אותה וידע מי היא. הייתה אמורה לצאת עם אמא שלה הבוקר לטיפולי פוריות, האימא הגיעה לבית והבת לא ענתה, אז היא טיפסה מהחלון וראתה אותה מתה", סיפר אביה של לידר לחדשות 12.