בתו של יורי משיבה לעורך הדין: "חתמנו מתוך בהלה ותמימות"

לאחר שעורך דין בסרגליק השיב לטענות המשפחה והודיע כי יחזיר את הכסף היחסי, מגיבה בתו של יורי וולקוב ז"ל וטוענת: "שילמנו סכום של 580 אלף ש"ח לשירות שאנחנו בכלל לא צריכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 14:40 יא בשבט התשפג

בתו של יורי משיבה לעורך הדין: "חתמנו מתוך בהלה ותמימות"
משפחתו של יורי וולקוב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חושפת את טענות המשפחה: ממשיכה הסערה סביב שכר הטרחה שגבה עורך הדין בסרגליק ממשפחתו של יורי וולקוב ז"ל. מוקדם יותר היום (ה') הגיב בפייסבוק עורך הדין לטענות והסביר כי "הבהרתי למשפחה שעלויות הטיפול צפויות להיות יקרות, אך בתמורה אעמיד לרשותם את צוות המשרד כולו לטיפול בכל היבטי התיק כנפגעי עבירה" והוסיף: "זכותה לסיים את ההתקשרות עמי, ולכן אני מחזיר לה את הסכום היחסי עבור העבודה שטרם בוצעה".

הפוסט המלא של בתו של יורי, דריה:

עתה, מגיבה בתו של יורי, דריה לדבריו של בסרגליק וחושפת את טענות המשפחה לכך ששילמו סכום עתק על שירות שהמשפחה כלל לא צריכה. בפייסבוק היא כתבה: "עורך דין ממולח שכנע אותנו שאם לא ניקח את הסיוע שלו, הרוצח יקבל עונש קל. מתוך בהלה ותמימות חתמנו על מסמכים ושילמנו סכום של 580 אלף ש"ח לשירות שאנחנו בכלל לא צריכים ואין לו שום יכולת לסייע לנו".

"תחזיר את הכסף במלואו"

עוד היא כותבת: "כשהבנו שנפלנו, ביקשנו את כספינו בחזרה וקיבלנו תשובה ש.... ולצערנו נראה שנצטרך לנהל מאבק משפטי מול אותו עורך דין". בסרגליק אמר שיחזיר את הכסף היחסי על העבודה שטרם נעשתה, אך הבת דורשת: "אני מבקשת מעורך הדין תחזיר לנו את הכסף במלואו"

הפוסט של עורך הדין בסרגליק: