נפתלי בנט לכיפה: "נתניהו בגד בציונות הדתית, ויישא בתוצאות"

יו"ר סיעת ימינה ממשיך למתוח ביקורת נוקבת על הממשלה החדשה: "ממשלה מנופחת, שמזניחה את הדבר הכי חשוב - להחזיר אנשים לעבודה". על ניהול משבר הקורונה: "נתניהו וגנץ לא עושים כלום כדי למנוע סגר בחורף"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 11/06/20 14:08 יט בסיון התשפ

נפתלי בנט לכיפה: "נתניהו בגד בציונות הדתית, ויישא בתוצאות"
נפתלי בנט בסיור בנגב, צילום: מירב כהן

חברי סיעת ימינה קיימו סיור היום (ה') יחד עם תנועת רגבים  בנגב. הסיור כלל תצפית וסקירה רחבה מפי תנועת רגבים על המתרחש בנגב בסוגיות הפשיעה הבדואית, השתלטות על אדמות מדינה ותופעת הגנבות מבסיס צאלים. במהלך הסיור פנינו אל יו"ר הסיעה נפתלי בנט כדי שייתן את תגובתו למצב הפוליטי, שבועיים לפני התאריך להחלת הריבונות.

על אף כי התאריך נראה קרוב בנט אינו מתחרט על הבחירה ללכת לאופוזיציה: "אנחנו לא ניכנס לממשלה הזו, ממשלת נתניהו-גנץ. זו ממשלה רעה, ממשלה מנופחת, שמזניחה את הדבר הכי חשוב שיש היום למדינת ישראל שזה להחזיר אנשים לעבודה. יש מיליון מובטלים ונתניהו וגנץ מובילים לצונאמי כלכלי בחורף הקרוב. הם לא עושים כלום כדי למנוע את הסגר הגדול של החורף".

בנט יוצא נגד ניהול המשבר של הממשלה, ומדגיש כי אנחנו עוד לא הגענו לגל השני: "אנחנו לא בגל השני, אנחנו עוד בדברים שציפינו שיקרו בגל הראשון. אלא שיש את התכנית שלי להגדלת מערך הבדיקות, הכל ערוך הכל כתוב - רק צריך להתחיל לעבוד בצורה רצינית. אם יפסיקו לדבר ויתחילו לזוז, לא נצטרך לסגור את המדינה עוד פעם ונתגבר על הגל השני".

בנט לא חושב שמערכת היחסים הרעועה עם נתניהו נובעת בגלל בחירתו לא להיכנס לקואליציה, ובגלל סכסוכים אישיים, אלא מעביר את כל האשמה על נתניהו בלבד. "נתניהו בגד בציונות הדתית. הייתה ברית, והוא זרק את הציונות הדתית וזרק את הימין החוצה. הוא לא עמד במילה והוא יישא בתוצאות".