באופוזיציה מגנים את דחיית השבעת הממשלה: "כשמשהו מקולקל הוא מקולקל"

יאיר לפיד גינה את ההחלטה לדחות את השבעת הממשלה: "הממשלה הזאת קמה באופן מקולקל מסיבות מקולקלות, הכול עקום". גם סגנו יעלון לגלג: "אפילו השבעת ממשלת הקלון והחרפה לא מסתדרת להם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/20 19:09 כ באייר התשפ

באופוזיציה מגנים את דחיית השבעת הממשלה: "כשמשהו מקולקל הוא מקולקל"
יאיר לפיד , צילום: פלאש 90, תומר נויברג

לפני מספר דקות הליכוד וכחול לבן הודיעו כי נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון. זאת על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד. גנץ נענה לבקשתו של נתניהו. גנץ הודיע לנתניהו כי בהתאם לסיכום ולדחייה, בכוונתו למשוך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת. כמו כן, סוכם כי היום יונח בכנסת החוק הנורבגי במתווה שסוכם בין הצדדים. כמו כן גנץ משך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת שהיה אמור לפוג היום.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בתגובה לדחיית השבעת הממשלה ליום ראשון: "אני אגיד לכם דבר אחד על הפארסה שהייתה היום בכנסת - כשמשהו מקולקל הוא מקולקל, הממשלה הזאת קמה באופן מקולקל מסיבות מקולקלות, הכול עקום, הכול מושחת, הכול בשביל ג'ובים במקום בשביל ערכים וככה זה גם נראה."

 גם סגנו של לפיד ח"כ משה (בוגי) יעלון כתב בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר: "אפילו השבעת ממשלת הקלון והחרפה לא מסתדרת להם. פארסת ה״אחדות והחירום״ מתבהרת יותר ויותר כסידור עבודה מושחת ובזבזני של מי שמזלזלים באזרחי ישראל, ובכל נורמה. אין אמון ביניהם, אין אמון בהם".