גדעון סער לנתניהו: "חדש את המשא ומתן עם ימינה"

לאחר שהודיעו על דחיית השבעת הממשלה, ביקש חבר הליכוד מראש הממשלה לנצל את ההזמנות ולחדש את המגעים עם ימינה על מנת שתכנס לקואליציה. "חשוב שהגוש הפרלמנטרי של המחנה הלאומי ישמור על אחדותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/20 18:56 כ באייר התשפ

גדעון סער לנתניהו: "חדש את המשא ומתן עם ימינה"
ראש הממשלה נתניהו וח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר שהודיעו כי השבעת הממשלה נדחית ליום ראשון, ח"כ גדעון סער מעוניין שנתניהו יינצל את הזמן שניתן לו. סער צייץ בחשבון הטוויטר שלו בפניה לראש הממשלה שיחדש את המשא ומתן עם ימינה כדי שתיכנס לקואליציה: "אני קורא לראש הממשלה נתניהו לנצל את הדחיה בהשבעת הממשלה כדי לחדש את המו״מ עם ״ימינה״ להצטרפותה לקואליציה. הפערים ניתנים לגישור וחבל שהשותפה האידיאולוגית הקרובה ביותר לליכוד תישאר בחוץ. חשוב שהגוש הפרלמנטרי של המחנה הלאומי ישמור על אחדותו".

;

כזכור, מפלגת ימינה החליטה להישאר באופוזיציה לאחר שלא הגיעו להסכם עם הליכוד. הבוקר עוד שיגרו מכתב לחברי הכנסת של מפלגות הליכוד, ש"ס ויהדות התורה, ובו קריאה להתנגד להשבעת הממשלה החדשה כל עוד החלת הריבונות ביהודה ושומרון אינה מופיעה בקווי היסוד. מי שאולי כן יצטרף זה הרב רפי פרץ, בתנאי שיקבל את התיק לענייני ירושלים בו הוא חפץ.

אך נתניהו צריך לדאוג לעוד דברים עד ליום ראשון לאחר ששורת שרים וח"כים ממפלגתו של נתניהו מסרבים להצעות שהוצגו בפניהם. בכירים במפלגה מסרו כי "זה תקוע עם חלק מהשרים. נתניהו לא סגר עדיין עם יואב גלנט, זאב אלקין, ניר ברקת, גילה גמליאל, ציפי חוטובלי, דוד אמסלם, צחי הנגבי ואבי דיכטר".