הג'וב של אורלי לוי: "המשרד לקידום קהילתי"

היו"ר והח"כית היחידה של סיעת 'גשר' תקבל תיק חדש שנתפר עבורה, אחרי משא ומתן ארוך שנסגר בשעות הקטנות של הלילה, שיכלול חלק מסמכויות המשרד לביטחון הפנים, כמו הרשות למלחמה בסמים ופרויקטים קהילתיים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 14/05/20 07:47 כ באייר התשפ

הג'וב של אורלי לוי: "המשרד לקידום קהילתי"
ח"כ אורלי לוי אבקסיס, צילום: פלאש 90

חלוקת התיקים לקראת השבעת הממשלה נמשכת, וכדי לרצות את כל חברי הקואליציה, בליכוד מפעילים פתרונות יצירתיים במיוחד, ומחלקים סמכויות מתוך משרדי הממשלה למשרדים חדשים.

יו"ר סיעת 'גשר' והח"כית היחידה בה, אורלי לוי-אבקסיס, שהתפצלה מסיעת העבודה-גשר-מרצ, תעמוד בראש משרד חדש שייקרא "המשרד לחיזוק ולקידום קהילתי", ובסמכויותיו ייכללו נושאים שהיו עד כה באחריות המשרד לביטחון הפנים, כמו הרשות למאבק בסמים, הרשות לביטחון קהילתי, פרויקט "עיר ללא אלימות", המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת וכן קידום של פרויקטים במגזר הערבי.

עוד נאמר בהסכם הקואליציוני בין הליכוד ל'גשר' כי לוי-אבקסיס תהיה חברה ב"קבינט הפיוס", בקבינט החברתי-כלכלי ובתכנית בין משרדית למניעת אלימות במשפחה.

הממשלה ה-35 תושבע הלילה (ה'), וחלוקת התיקים נמשכת. שר החינוך רפי פרץ צפוי ככל הנראה להתפצל מימינה, ולקבל את תיק ירושלים ומורשת עם סמכויות נוספות, הנוגעות למגזר הדתי לאומי, כמו רשות השירות הלאומי.

ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ל'גשר':


להורדת הקובץ