ארדן נענה להצעת נתניהו: יכהן כשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית

לאחר שלא נותרו תיקים בכירים לגוש הימין, השר לביטחון פנים יחליף את דני דנון בתפקידו ויכהן כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/20 20:29 יז באייר התשפ

ארדן נענה להצעת נתניהו: יכהן כשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית
השר גלעד ארדן , צילום: פלאש 90

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הודיע לראש הממשלה נתניהו כי הוא מקבל את הצעתו ויכהן כשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית. ארדן צפוי להחליף את השגריר הנוכחי דני דנון. השר ארדן ימשיך לכהן כשר בממשלה עד למינויו כשגריר על ידי הממשלה.

השר ארדן קיבל את הבשורה בהתרגשות: "אני גאה ונרגש על הזכות להיאבק על צדקתנו בזירה הבינלאומית ולהגן על ישראל מול האתגרים הצפויים בשנים הבאות". ראש הממשלה נתניהו הודה לארדן ואמר שהוא מצפה להמשך שיתוף הפעולה ביניהם בשנים הבאות במשימות החשובות של מדינת ישראל.

כזכור, במסגרת שיחות חלוקת התיקים בין בכירי הליכוד, נתניהו הציע לארדן לקבל את התפקיד השגריר, אך המשמעות היא שהוא לא יכהן כחבר כנסת. נתניהו מבין כי לא נותרו תיקים בכירים בגוש הימין שיספקו את רעבונם של בכירי הליכוד, אך הוא איננו רוצה לייצר לעצמו אופוזיציה של מתוסכלים ומאוכזבים בתוך הבית, ולכן הוא החליט לשלוח את ארדן לתפקיד בחוץ לארץ ולהסיר את האיום בקואליציה. 

חבר הכנסת אופיר כץ, ראש המטה לשעבר של גלעד ארדן בתגובה על מינויו: "כמי שעבד איתך ומכיר את יכולותיך הגבוהות, אני סמוך ובטוח שתייצג אותנו בכבוד רב. החלטה נכונה ומצוינת עבור מדינת ישראל, בהצלחה רבה גלעד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן