דיווח: ליצמן הודיע לנתניהו כי הוא עוזב את משרד הבריאות

יו"ר יהדות התורה ומי שמחזיק בתיק הבריאות בשמונה השנים האחרונות, הודיע לראש הממשלה כי יעבור למשרד השיכון, בתנאי שמנהל התכנון יישאר בסמכותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/20 20:19 א באייר התשפ

דיווח: ליצמן הודיע לנתניהו כי הוא עוזב את משרד הבריאות
ליצמן, צילום: פלאש 90

שר הבריאות, יעקב ליצמן, יהפוך להיות שר השיכון, עם הקמת הממשלה החדשה. בחדשות 12 דווח הערב (מוצ"ש) כי ליצמן יעזוב את המשרד בו הוא מכהן כשמונה שנים, בתפקידי שר וסגן שר במעמד שר לחילופין, בשמונה השנים האחרונות.

עוד דווח כי ליצמן הודיע לנתניהו שיעבור למשרד השיכון, ובתנאי שמנהל התכנון, הצפוי לחזור למשרד הפנים על פי ההסכם הקואליציוני, יישאר בו.

בסביבת ליצמן ובחסידות גור אמרו בשבוע שעבר כי ליצמן יעבור למשרד השיכון רק אם יובטח לו שמנהל התכנון, שעל פי ההסכם הקואליציוני אמור לחזור למשרד הפנים, יישאר במשרד השיכון. אך הדרך לשם צפוי להיות לא פשוטה. גורם בכיר במשרד הפנים אמר אז כי זה לא צפוי לקרות: "המנהל שהיה כל השנים במשרד הפנים יחזור למשרד וזה כבר סגור עם נתניהו", אמר הבכיר ל'קו עיתונות'.

אם אכן יתפנה תיק הבריאות, במערכת הפוליטית מאמינים כי הוא יוצע לשר הביטחון נפתלי בנט, שמעביר בתקופה האחרונה ביקורת גוברת על התנהלות המשרד ועל המדיניות אותה הוא מוביל, במהלך משבר הקורונה. זאת, כמובן, במידה וימינה אכן תיכנס לקואליציה.