השמאל נגד אורלי לוי: "שוחד פוליטי בזוי"

זעם בשמאל על מי שהתמודדה ברשימה אחת עם העבודה ומרצ, והודיעה על חבירה לגוש הימין: הורוביץ: "גניבת קולות שמאל להשגת טובות הנאה אישיות". זנדברג: "אין לה לא מצפון ולא מוסר וגם לא מינימום בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/20 14:45 יח בניסן התשפ

השמאל נגד אורלי לוי: "שוחד פוליטי בזוי"
ניצן הורוביץ, צילום: פלאש 90, גילי יערי

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הודעתה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס על תמיכתה בהטלת המנדט להרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, עוד טרם הודיע הנשיא כי לא יטיל עליו את הרכבת הממשלה. לוי-אבקסיס כתבה הבוקר כי "ריאלית, רק לנתניהו יש סיכוי להרכיב ממשלה".

חברת הכנסת מרב מיכאלי בתגובה להצטרפות אורלי לוי אבקסיס לנתניהו: "אורלי לוי החליטה היום סופית שהיא חלק מבלוק הימין של נתניהו. עמיר פרץ טעה כשהכניס אותה לשותפות עם מפלגת העבודה. אסור לתת לו לטעות שוב ולתת את מפלגת העבודה לנתניהו".

ח"כ יאיר גולן אמר כי "איני מופתע מהמעשה הצפוי של אורלי לוי. זה הזמן בו כל מצביעי המרכז שמאל צריכים להתרכז סביב ציר אידיאולוגי ברור. כזה שלא פוזל לימין ולא נוטש הבטחותיו לבוחר יום אחרי הבחירות".

‏ח״כ תמר זנדברג כתבה: "בצעד הקודם שלה תהיתי איך אורלי לוי אבקסיס יכולה לישון בלילה. עכשיו אני מבינה שאין לה לא מצפון ולא מוסר וגם לא מינימום בושה".

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ, טען כי מדובר בשוחד: "אורלי לוי לא מייצגת ולו בוחר אחד מתוך 267,480 שהצביעו לרשימה שלנו. המהלך הבזוי שלה הוא בפועל גניבת קולות שמאל להשגת טובות הנאה אישיות. יש לחשוף מיד את הסכם השוחד הפוליטי בין לוי אבקסיס לנתניהו. על הנשיא להתעלם מהמלצתה ולא לתת יד לרמיה הפוליטית ולהמשך רמיסת האמון בין הציבור לנבחריו".