בכחול לבן מגיבים לנתניהו: "מי שרוצה אחדות לא עובד עם אולטימטומים"

בכחול לבן מגיבים להאשמות של נתניהו כי הם מסכלים את האפשרות לממשלת אחדות. לפיד: "נתניהו יושב בטלוויזיה ומשקר ומכפיש ללא הרף". גנץ: "מי שרוצה אחדות לא פוגע בדמוקרטיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/20 21:39 כה באדר התשפ

בכחול לבן מגיבים לנתניהו: "מי שרוצה אחדות לא עובד עם אולטימטומים"
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מנהיגי כחול לבן,בני גנץ ויאיר לפיד מגיבים לדברי נתניהו שהאשים אותם בכך שלא קמה עדיין ממשלת אחדות. נתניהו טען בראיון לחדשות 12 כי כחול לבן נוהגים בחוסר אחריות ולא מאפשרים הקמת של ממשלת אחדות בשל רצונם לקבוע מי יהיה יו"ר הכנסת. נתניהו מאשים בעיקר את לפיד כמי שמונע הקמת ממשלה ואף כינה אותו "מטורלל".

לפיד הגיב על הראיון בזעם: "באמצע משבר לאומי ובריאותי יושב ראש הממשלה בטלוויזיה ומשקר ומכפיש ללא הרף. להבדיל ממנו לא ארד לרמה הזו. איומי הסרק של נתניהו לא מרשימים אותנו, גם לא 'ההסכם בסמסים' שלא היה ולא נברא. בשבוע הבא נבחר יו״ר חדש לכנסת ונפעיל את הבית כדי להלחם בקורונה לטובת האזרחים. זה הדבר היחיד שחשוב עכשיו".

גם יו"ר המפלגה, בני גנץ האשים חזרה את נתניהו כמי שמונע ממשלת אחדות: "נתניהו, מי שרוצה אחדות לא עובד עם אולטימטומים, לא משתמש בהדלפות מגמתיות ובטח שלא פוגע בדמוקרטיה ובאזרחים ומשתק את כנסת ישראל".

גם חבר המפלגה עופר שלח הגיב: "ביבי אומר שאם נבחר יו״ר כנסת השבוע, לא תהיה אחדות. אתם מבינים?הצלת המשק ופיצוי למובטלים, המאבק בקורונה, הכל יתבטל אם מאיר כהן ייבחר בקולות רוב מוחלט בכנסת. ככה נראית אחיזת עיניים, ככה נראה ראש ממשלה חסר אחריות".