יעלון:" נתניהו נלחם בקורונה ובדמוקרטיה במקביל"

יו"ר מפלגת תל"ם ממשיך לתקוף את ראש הממשלה, שלטענתו נתניהו אמנם נלחם בקורונה אך מתנהל כמו דיקטטור. "מהקורונה ישראל תחלים, מהדיקטטורה יהיה קשה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/20 08:09 כג באדר התשפ

יעלון:" נתניהו נלחם בקורונה ובדמוקרטיה במקביל"
ממשיך לתקוף. משה יעלון , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מספר 3 במפלגת כחול לבן ויו"ר מפלגת תל"ם, משה (בוגי) יעלון, ממשיך לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בזירה הפוליטית. הבוקר (ה') כתב יעלון כנגד נתניהו: "נתניהו נלחם בנגיף הקורונה ובבחירה הדמוקרטית של העם, במקביל. נעשה הכל, כדי שמהקורונה ישראל תחלים, מהדיקטטורה יהיה קשה יותר. אנחנו לא נוותר - כי אין לנו ארץ אחרת".

מדובר בהתקפה חוזרת ונשנית בימים אלו של יעלון בפרט ובהנהגת כחול לבן ככלל בימים האחרונים. לפני יומיים גם אז תקף יעלון את נתניהו וכתב על התחמקותו ממשפט, שהיה אמור להתחיל באותו היום. "למי שעדיין לא קולט, זו הפעם השלישית שנתניהו מנסה להגיע ל-61 מנדטים, כדי להימלט ממשפט ולשלוט כדיקטטור", כותב יעלון.  בנוסף כתב מי לדעתו יקים את הממשלה הבאה ומי יהפוך את ישראל לדיקטטורה: "כחול לבן תקים ממשלת חירום רחבה ככל האפשר, גם אם נתחיל בממשלה צרה, כדי להציל את המדינה. לא ניתן לנתניהו להפוך את ישראל לדיקטטורה".

בנושא הקורונה נראה כי מדיניות כחול לבן היא דווקא לתת גב לנתניהו ולמלחמה בהתפשטות. נאמרו אף מילות תמיכה ברשתות החברתיות בין בני גנץ לנתניהו, אך בזירה הפוליטית נראה כי העימות ממשיך והצעדים לקראת ממשלת אחדות עדיין נראים רחוקים.