איתמר בן גביר: לצערי שוב בנט מנע ממשלת ימין

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הגיב על תוצאות המדגמים ואמר: "הערב הזה הוא אמירה ברורה לכל מי שרצה למחוק את הדרך הזו. אנחנו כאן כדי להישאר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 22:52 ו באדר התשפ

איתמר בן גביר: לצערי שוב בנט מנע ממשלת ימין
איתמר בן גביר, צילום: חדשות כיפה

בן גביר הגיב הערב (ב) על תוצאות המדגמים ואמר: 

אני רוצה להגיד תודה לכל הפעילים, לכל אנשי השטח, לכל אנשי המטה, ולכל מצביעי עוצמה יהודית היקרים.

כולכם יודעים שיצאנו לדרך הזו כשביקשנו לעשות איחודים שיביאו ניצחון לגוש הימין. לצערנו חצי שעה לפני הגשת הרשימות תקעו לנו סכין בגב, והותירו אותנו לא מוכנים.

למרות זאת, ניהלנו מערכה מדהימה. רק כדי לסבר את האוזן, התקציב שלנו עמד על פחות מאחוז אחד מתקציב הליכוד, אבל יצאנו למהלך כדי לייצג דרך. דרך של ערכים, דרך של יושר, ודרך של אמת.

בשבועות האחרונים נתקלנו בקמפיינים מופרכים נגדנו. במקום להשקיע אנרגיה בתושבי הדרום במקלטים, הם השקיעו אנרגיה בנו. ולמה הם עשו את זה? הם עשו את זה כי הם רוצים למחוק את הדרך של עוצמה יהודית. הם הלכו לנו על הראש כי אנחנו מאתגרים אותם מימין. הם לא מוכנים שתהיה בכנסת מפלגה שתחייב אותם לממש מדיניות ימין, אותה מדיניות שהם מצהירים עליה כל ערב בחירות, אבל יום למחרת הבחירות שוכחים ממנה.

מי שהצביע לנו היום, הצביע לנו למרות שהסיכויים להיכנס לכנסת לא היו גבוהים. הוא הצביע לדרך אידאולוגית, הוא הצביע לאמת. הוא הצביע ליושר. הוא הצביע נגד מדינה פלסטינית, נגד אוטונמיה, נגד פרוטקשן לחמאס והסדרה איתו.

מי שהצביע לנו היום, עשה את זה כי הוא רוצה להפסיק את הפגיעה בחיילי צהל יום יום כי הוא רוצה להפסיק את החגיגה של המחבלים בבתי הכלא, וכי הוא רוצה להפסיק את הבושה בהר הבית והעיקר: הוא רוצה שנחיה במדינה יהודית עם גאווה יהודית וזהות יהודית.

הערב הזה הוא אמירה ברורה לכל מי שרצה למחוק את הדרך הזו. אנחנו כאן כדי להישאר. אנחנו רצים למרחקים ארוכים ואנחנו נמשיך לייצג את אותם מצביעים אידאולוגיים, שבלעדינו אין להם בית אמיתי שמייצג את הדעות שהם מאמינים בהם.

אנחנו שמחים שיש לנו גדול דור אמיתי שהאיר לנו את הדרך. שמה שמנחה אותו זו אמירה אמיתית ולא קנו אותו בכסף. אנחנו מודים לרב דב ליאור שליט"א על הנהגת אמת, הנהגה שלא נכנעת ללחצים פוליטיים, הנהגה אמיצה שמתווה דרך ולא מתפשרת.

רוצה לומר מילה אחת על מה שכנראה הכי מעניין אתכם בערב הזה תוצאות המדגמים. 

אני לא יודע אם המדגמים נכונים, אבל ככל שהם כן ומה שחסר לנתניהו זה 61 הרי שאנחנו עשינו הכל כולל הכל כדי להתאחד להתחבר, הלכנו למהלך מול הבית היהודי אך הם תקעו סכין בגב, ניסנו להתחבר אך נפתלי בנט זרק אותנו. גם השבוע ניהלנו משא ומתן אחראי עם הליכוד ויהדות התורה אבל ממשלת הימין לא באמת עניינה אותם. אין להם להלין אלא רק על עצמם ואם המדגמים נכונים אז לצערי שוב בנט מנע ממשלת ימין. 

זה המקום להודות שוב לכל הפעילים והפעילות הנפלאים שלנו, לכל התומכים והמצביעים שלנו שעשו הכל כדי להמשיך את הדרך האמיצה והברורה הזו.