תושבי השומרון פושטים על הרחובות בניסיון להרים את אחוז ההצבעה לימין

תושבי השומרון יחד עם ראש המועצה יוסי דגן עוברים בבתי אזרחים בראש העין ואריאל ומנסים להרים את אחוז ההבעה לגוש הימין. "אפשר לנצח. זה תלוי בנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 18:52 ו באדר התשפ

תושבי השומרון פושטים על הרחובות בניסיון להרים את אחוז ההצבעה לימין
דגן. השתתף במבצע, צילום: יח"צ

תושבי השומרון מציפים את הרחובות במטרה להוציא מצביעים לקלפיות ולהרים את אחוז ההצבעה לימין: מאות מתושבי השומרון עוברים בשעות אלו מבית לבית ומביאים מצביעי ימין לקלפי, כאשר במבצע משתתף גם ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן. הפעילים עוברים ברחובות אריאל וראש העין ומנסים לשכנע את ציבור הבוחרים לצאת ולהצביע, תוך הסברה לאזרחים מדוע שלשול פתקם קריטי לגוש הימין. 

הפעילות מתבצעת במסגרת שיתוף פעולה  יושבי ראש ועדי הישובים בשומרון מטה הליכוד. מאות הפעילות והפעילים עוברים מבית לבית ושכנעו את התושבים לצאת להצביע. השכונות שנבחרו הן שכונות שעל פי בדיקות שנעשו קודם לכן, הן שכונות עם אחוז גבוה יחסית של מצביעי ימין מצד אחד ואחוזי הצבעה נמוכים מהצד השני"

"חייבים לנצח את הבחירות הללו" התייחס דגן למבצע, "עתיד ההתיישבות על השולחן. ממשלת ימין עשויה להביא לריבונות, ממשלת שמאל עלולה להביא לעקירת ישובים ולמדינת טרור בלב הארץ. ממשלת שמאל. תושבות ותושבי השומרון וויתרו על יום חופש, כדי לשמור על ארץ ישראל, זה מעשה של מחויבות בלתי מתפשרת לארץ ישראל. אני קורא לכל מי שארץ ישראל חשובה לו להצביע, להביא 5 חברים לקלפי ולהצטרף אלינו באריאל ובראש העין, לדפוק בדלתות ולהביא את כולם להצביע למפלגות הימין. אפשר לנצח. זה תלוי בנו". 

צפו בדברים: 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן