ועדת הבחירות קונסת את ש"ס בתשלום של 7,500 ש"ח בשל חלוקת קמעות בקלפיות

לאחר שהעבודה-גשר-מרצ הגישה עתירה לוועדת הבחירות על חלוקת המתנות של המפלגה החרדית, השיבו בוועדת הבחירות לש"ס כי המשך החלוקה אסור, והטילו עליה את הוצאות העתירה. ש"ס: "שוב הוכח שמרצ מנסה לכפות את אורח חייה על ציבור מסורתי ודתי גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 16:02 ו באדר התשפ

ועדת הבחירות קונסת את ש"ס בתשלום של 7,500 ש"ח בשל חלוקת קמעות בקלפיות
השופט הנדל. קיבל את העתירה, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ועדת הבחירות המרכזית הוציאה צו מניעה כנגד חלוקת נרות וקמעות המתבצעת בקלפיות השונות. את ההחלטה קיבלה ועדת הבחירות לאחר עתירה שהוגשה על ידי העבודה-גשר-מרצ, הטוענת כי חלוקת הנרות והקמעות אסורה בחוק תעמולת הבחירות. 

בתשובה שהגישה ועדת הבחירות נאמר כי אכן חלוקת הנרות והקמעות אסורה, על פי חוק, ועל כן על המפלגה החרדית נאסר להמשיך בחלוקת הנרות והקמעות כחלק מהתעמולה הנעשית בקלפיות. בנוסף ש"ס תישא בהוצאות העתירה ותשלם 7,500 ש"ח.

המתנות שחולקו בקלפיות

המתנות שחולקו בקלפיותצילום: ללא

מש"ס נמסר בתגובה: אנו מכבדים את ועדת הבחירות למרות שאנו מתנגדים להחלטה שהתקבלה. שוב הוכח שמרצ המתיימרת להיות פתוחה ו׳ליברלית׳ מנסה לכפות את אורח חייה על ציבור מסורתי ודתי  גדול שמאמין בכוח התפילה והסגולה כנגד פגעים רעים ומחלות. אנו מתכוונים לאפשר לכל אזרח שירצה בכך לקבל את התפילה והסגולה לאחר סגירת הקלפיות ומאחלים בריאות והצלחה לכלל אזרחי ישראל. ש״ס תמשיך לשמור על מדינה יהודית ולאפשר חופש דת לכולם.