ראש הממשלה הצביע: "זכות דמוקרטית גדולה ואנחנו צריכים להיות גאים בה"

בנימין נתניהו הצביע בקלפי בירושלים, אך בניגוד לנשיא יצא עם מסר אופיטימי יותר לגבי הבחירות. " "אני קורא לכולם ללכת להצביע, זו זכות דמוקרטית גדולה ואנחנו צריכים להיות גאים בה. לבוא בזקיפות קומה ולהצביע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 11:34 ו באדר התשפ

ראש הממשלה הצביע: "זכות דמוקרטית גדולה ואנחנו צריכים להיות גאים בה"
צילום: מרק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מימש את זכותו ויצא להצביע בקלפי בירושלים. נתניהו יוצא במסר אופטימי אל הבוחרים: "אני קורא לכולם ללכת להצביע, זו זכות דמוקרטית גדולה ואנחנו צריכים להיות גאים בה. לבוא בזקיפות קומה ולהצביע". נתניהו גם מראה כי הוא אינו יוצר ספינים בנושא הקורונה ומעודד את הבוחרים לצאת ולהצביע. "אני קורא לכולם ללכת להצביע. לכו בביטחון לקלפיות, אין מה לחשוש מקורונה".

צילום: ללא

בניגוד אל ראש הממשלה הנשיא ריבלין דווקא יצא בסבר פנים חמורות מן הבחירות, ויצא אף במסר קשה: "בעבר יום הבחירות היה יום חג, היום יש לי בושה מול אזרחי ישראל", אומר בכאב ריבלין. "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות שמידרדרת עד כדי טינופת. מקווה שהבחירות הבאות יהיו ב2024 או לא כשאני נשיא".

בפעם הראשונה לשנת 2020 ובפעם השלישית בתוך שנה יום הבחירות פה, וכל המועמדים יגיעו לקלפיות להצביע. ראשי כל המפלגות כבר יצאו להצביע ויצאו עם מסר דומה הקורא לאזרחי ישראל לצאת ולהצביע על מנת שהפלונטר הפוליטי ייפסק.