בחירות 2020 בתמונות: המתמודדים בוחרים

חברי כנסת, שרים ומועמדים מגיעים לבחור, אנחנו פה כדי לתעד. כל התמונות והרגעים הגדולים מיום הבחירות 2020 סבב ג'. הבחירות בתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 10:58 ו באדר התשפ

בחירות 2020 בתמונות: המתמודדים בוחרים
צילום: ללא

בפעם הראשונה לשנת 2020 ובפעם השלישית בתוך שנה יום הבחירות פה, וכל המועמדים יגיעו לקלפיות להצביע, אך לא ישכחו להצטלם ולתעד.

צילום: דוברות העבודה-גשר-מרצ

10:50 יו"ר גשר ומספר 2 ברשימת העבודה-גשר-מרצ, חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, הצביעה הבוקר עם משפחתה בקלפי ברשפים. לוי אבקסיס: "אנחנו עושים את זה בשביל הילדים שלנו, בשביל הדור הבא. שמים אתכם בראש סדר העדיפויות. אני מקווה שזו תהיה המערכה האחרונה לשנה זו והמכרעת, שזו תהיה הכרעה שלא תביא רק לשינוי פרסונלי, אלא לשינוי של מדיניות, למדיניות שרואה את האזרח."

צילום: ללא

10:50 חבר רשימת הליכוד, ח״כ גדעון סער הצביע הבוקר יחד עם רעייתו גאולה בקלפי הסמוכה לביתו

צילום: אלעד גוטמן

10:20 יו"ר יש עתיד, מספר 2 ברשימת כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד הצביע בקלפי בתל אביב. לפיד:"לא הלכתי עכשיו להצביע למפלגה, הלכתי להצביע על השאלה איזו מדינה תהיה פה מחר. אם תהיה לנו מדינה טובה, הגונה, מכבדת ומאחדת או מדינה של פיצול ופחד ושנאה וכל אזרח ישראלי צריך היום ללכת ולנקוט עמדה על השאלה איפה הוא רוצה לחיות ובעיקר איפה הוא רוצה שהילדים שלו יחיו".

צילום: ללא

10:00 יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הצביע בקלפי בהרצליה. אדלשטיין: "היום צריך לתקן את תוצאות בחירות ספטמבר. היום כל איש ואשת ימין יוצאים להצביע. לא מוותרים על אף קול, כל אחד קובע!"

צילום: ללא

10:00 יו"ר הבית היהודי, מספר 2 ברשימת ימינה, הרב רפי פרץ הצביע לפני דקות אחדות יחד עם בני משפחתו בקלפי ביישוב נווה בדרום הארץ בו מתגורר. הרב פרץ: ״אנחנו שמחים לקיים את המצווה הגדולה הזאת - לבחור במדינת ישראל הריבונית. ואני קורא לכולם, עם ישראל היקר, צאו להצביע!זהו יום חשוב בו ייקבע אופיה וצביונה של מדינת ישראל". 

צילום: ללא

09:45 יו״ר ימינה, נפתלי בנט, הצביע כעת ברעננה, מלווה ברעייתו גילת. בנט: הבחירות האלה הן לא על השמצות וטינופים, הן על החיים שלנו. על מי יגבה את חיילי צה״ל ולא מי יטנף על היריב הפוליטי שלו. יש גם דרך אחרת, נקייה וטובה, של אהבת ארץ ישראל. תצאו להצביע״.  
 

צילום: רענן כהן

09:40 יו"ר מרצ, ומספר 3 במפלגת העבודה-גשר-מרצ חכ ניצן הורוביץ הצביע בקלפי תל אביב. הורוביץ: "הגענו לרגע האמת. זהו יום גורלי לעתיד מדינת ישראל. כל אזרח שהדמוקרטיה הישראלית חשובה לו חייב לצאת להצביע ולהשפיע. יש לנו את הרשימה הכי טובה והכי ערכית. אנחנו נהיה חלק מהממשלה שיקים בני גנץ. נמנע בחירות רביעיות ונביא סוף סוף תקווה לישראל. לכו עם האמת שלכם".

צילום: ללא

09:40 יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה מחוץ לקלפי בחיפה. עודה: ״בבחירות האלה נקבל 15 מנדטים מהציבור הערבי ואת המנדט ה-16 מהציבור היהודי שמאמין בדמוקרטיה. אנחנו יודעים שלא ניתן לעשות את השינוי העמוק במדינה בלי שותפות בין ערבים ויהודים. בזכות הרשימה המשותפת לא תהיה לנתניהו ממשלה - והדחתו היא רק ההתחלה.״

צילום: ללא

09:35 ח"כ מרשימת הליכוד גלעד ארדן מימש את זכותו והצביע בקרית אונו יחד עם בנו עמית.

צילום: ללא

09:30 יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע להצביע בקלפי בראש העין. גנץ:"בימים האחרונים כולנו נחשפנו לשקרים, הקלטות ומערכת שמנסה לשסות אותנו אחד בשני. אני מקווה שביום הזה נתחיל בתהליך של ריפוי ושנתחיל לחיות אחד עם השני ביחד. אני קורא לכולם ללכת להצביע. לא להיגרר לא אחרי שקרים ולא אחרי אלימות. הסתובבתי ופגשתי אלפי אנשים בתקופה האחרונה ואני מקווה שהיום נוכל להוציא את ישראל לדרך חדשה".

צילום: ללא

09:20 יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, הצביע הבוקר יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע. בן גביר: "הבוקר הזה זה בוקר של נצחו האמת על השקר. במשך כל השנים האחרונות מסתובבים פוליטיקאים שמספרים לנו כמה הם "ימין". הבוקר הזה, זה בוקר שאפשר ליצור אלטרנטיבה. בוקר להצביע לאנשים שמילה שלהם זו מילה". 

צילום: ללא

09:15 יו”ר יהדות התורה, ח”כ יעקב ליצמן הצביע כעת בקלפי בירושלים. ליצמן: "אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע בבחירות ללא חשש מהקורונה. משרד הבריאות שולט במצב ואנו מסדרים גם למבודדים אפשרות להצביע בקלפיות ייעודיות. כלל הציבור שיבואו להצביע ללא כל חשש או היסוס. יש להיזהר מהודעות פייק ניוז במהלך היום הזה. רק משרד הבריאות אחראי להודיע על נושא הקורונה, ועדת הבחירות המרכזית יחד עם משטרת ישראל ישמרו על כך".

צילום: ללא

09:00 יו"ר דגל התורה, ומספר 2 ברשימת יהדות התורה, ח"כ משה גפני הצביע כעת בקלפי בי"ס בית יעקב ברחוב אורליאן בבני ברק. גפני אמר כי: "מקווה שזה הבחירות האחרונות בסבב הזה. מי שהוביל את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת עשה נזק גדול למדינת ישראל ואני מקווה שהוא ישלם את המחיר על זה. שיהיה קידוש השם ושנצליח בגדול בעזרת השם".
 

צילום: ללא

08:55 יו"ר האיחוד הלאומי, מספר 4 במפלגת ימינה, בצלאל סמוטריץ' הצביע לפני מספר דקות בקלפי ביישוב קדומים. סמוטריץ': "קיימנו הבוקר את המצווה, הצבענו, הצבענו נכון, טב לימינה ואנחנו בטוחים בע"ה שעם ישראל ינצח. שתקום לנו ממשלת ימין, טובה, חזקה שתעשה המון טוב לעם ישראל. צאו להצביע, תביאו את כל החברים, השכנים, המשפחה והשותפים לספסל הלימודים והעבודה".

צילום: ללא

08:50 יו"ר מפלגת תל"ם, מספר 3 בכחול לבן ח"כ משה (בוגי) יעלון, 'כחול לבן' הצביע לפני זמן קצר בקיבוצו גרופית שבערבה. יעלון: "אזרחי ישראל, זה בידיים שלכם! צאו להצביע! סומך עליכם שתבחרו בשינוי ובתקווה, בחרו במי שיעבדו עבורכם, בחרו במנהיגות אחראית ומחויבת לכם, בחרו 'כחול לבן' בראשות בני גנץ, כי הפעם חייבים להכריע".

צילום: דוברות ימינה

08:35 מספר 3 במפלגת ימינה איילת שקד, הצביעה בקלפי במרכז הקהילתי בית קמחי שבתל אביב. שקד אמרה: "שיהיה יום מוצלח, שנצליח לצאת מהפלונטר הזה ושימינה תהיה כמה שיותר גדולה. יש כאלה שיגידו שלא צריך להצביע ימינה, הם תמיד אומרים, אבל צריך להצביע רק ימינה כדי שתהיה ממשלת ימין חזקה. צאו להצביע טב בקלפי"

צילום: דוברות העבודה גשר מרצ.

08:15 יו"ר מפלגת העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ הצביע בבית הספר למוזיקה בשדרות. לאחר בחירתו יצא במסר: "‏היום בוחרים שינוי. היום בוחרים בתקווה. היום מצביעים בעד דרך רבין - בעד דמוקרטיה, צדק חברתי ושלום. היום אנחנו יוצאים למלחמה על המדינה שלנו. על הזכות להתגאות בה. היום מצביעים - אמת".

צילום: דוברות ישראל ביתנו

8:00 יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצביע בקלפי ביישוב מגוריו, נוקדים, וקרא לציבור לצאת ולממש את זכותו: "בוקר טוב לכולם, אני קורא לרוב הדומם לצאת ולהצביע, הערב תהיה הכרעה חשובה בין מדינת הלכה לבין ישראל ביתנו חזקה, הכל תלוי בכם".

צילום: יעקב כהן

07:34 יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי הגיע להצביע בקלפי בבית ספר "דרך החיים" בהר נוף. דרעי בעת הצבעתו אמר: "אני משוכנע שזו הפעם האחרונה מכיוון שאני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו וש"ס תהיה חזקה, אבל אם חלילה לא נקבל את ה-61 והגוש השני יקבל את ה-61 - אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק." 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן