מירי רגב: "נתן אשל התקשר להתנצל. ראש הממשלה רתח עליו"

שרת התרבות הגיבה להקלטות מקורבו של נתניהו, שכינה אותה "בהמה". אשל עצמו הגיב לפרסום: "אני סבא גאה לנכדים מרוקאים. דבריי הוצאו מהקשרם", אך סירב להתנצל בפומבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 13:08 ה באדר התשפ

מירי רגב: "נתן אשל התקשר להתנצל. ראש הממשלה רתח עליו"
מירי רגב, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

פרשת נתן אשל מסרבת לדעוך. לאחר שאמש (מוצ"ש) פורסמו הקלטות מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, בהן נשמע מכנה את שרת התרבות והספורט, מירי רגב, "בהמה", מגיבה על הדברים הקשים שנאמרו נגדה וסיפרה כי אשל התקשר אליה והתנצל.

"טוב שנתן אשל הבין את הטעות שעשה, הוא התקשר אליי והתנצל מעומק לבו ואף הוציא הודעה.", אמרה רגב, והוסיפה כי "דבריו שפורסמו אמש לא היו ראויים ואין להם מקום. נתן אשל מייצג רק את עצמו וגם ראש הממשלה נתניהו גינה את האמירות שלו". רגב ממשיכה ותוקפת את כחול לבן, שלטענתה שם הגזענות מרובה: "השבט הלבן מזוהה עם מפא״י החדשה הלא היא כחול לבן וזה מתבטא פעם אחר פעם באמירות אנטי מזרחיות כגון נאום הדרבוקות של יועז הנדל, אמירותיו של לפיד לפיהן הליכודניקים הם 'מגיעילים' ודבריו של רם בן ברק שאמר שמדובר בקרב בין שחורים ללבנים."

מוקדם יותר הוציא נתן אשל עצמו הודעת הבהרה לדברים שאמר, אך סירב להתנצל באופן פומבי: "אני סבא גאה לנכדים מרוקאים", כתב. "אני מתבייש בהתנהגות של שנים רבות של השבט הלבן ופגיעתם במורשת הנפלאה של בני עדות המזרח. בני עדות המזרח צודקים בכעסם והראשון לזהות זאת ולהודות בטעות היה מנחם בגין. הוצאו קטעים ומילים מהקשרם רק כדי לפגוע בליכוד".