התהפכו היוצרות - גנץ: "דפי הפייסבוק של נתניהו עוסקים ב'רק לא גנץ'"

יו"ר כחול לבן מתחיל להישמע בימים האחרונים יותר ויותר כמו נתניהו. גנץ שנמצא תחת מתקפה מצד הליכוד עקב החקירה של חברת "המימד החמישי" שעמד בראשה. גנץ טוען כי לנתניהו אין מה להציע מלבד זה שהוא "לא גנץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 10:13 כח בשבט התשפ

התהפכו היוצרות - גנץ: "דפי הפייסבוק של נתניהו עוסקים ב'רק לא גנץ'"
בני גנץ, צילום: שמוליק עלמני

נשמע מוכר: יו"ר כחול לבן, בני גנץ, מאמץ את סגנון הקמפיין של בנימין נתניהו. גנץ שבימים האחרונים מקבל תקיפות רבות מצד הליכוד, לאחר שממלא מקום פרקליט המדינה, דן אלדד, החליט להעביר את הטענות כנגד "המימד החמישי" חברה בה עמד גנץ בראשה, לחקירה פלילית במשטרה. גנץ  שבתחילה הפיץ את המסר כי הוא סומך על גורמי החוק, החליט למסור מסר אחר לכיוון הליכוד, מסר שלרוב נתניהו שולח לאנשי כחול לבן.

גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "דפי הפייסבוק של נתניהו והליכוד עוסקים בימים האחרונים ב'רק לא גנץ'", משפט שלאורך מערכות הבחירות היה מזוהה עם נתניהו שאמר "הם רק לא ביבי". עוד כתב גנץ: "כנראה שאין לנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים מה למכור מלבד הפצת שקרים ולכלוכים. הוא ימשיך ללכלך ולהתכונן למשפט שייפתח ב-17.3, ואני אמשיך להציג לכם את התכניות שלנו בחינוך, בבריאות ובביטחון. חייבים להתקדם".

נראה כי המצב הנוכחי בו גם סביב גנץ החלו חקירות פליליות גורמות לו לדבר כמו ראש הממשלה המואשם בשוחד. יש לציין כי גנץ אינו חשוד בדבר והחקירה היא נגד בכירים אחרים בחברה, ולא כנגדו. החקירה כנגד "המימד החמישי" צפויה להתחיל כבר בשבוע הבא, לפני הבחירות לכנסת ה-23 שיתקיימו ב-2 במרץ. החוקרים יזמינו את החומרים שנאספו בפרשה עד כה, וככל הנראה יזמנו אנשים לעדויות. לא ברור אם עדויות אלו יימסרו לפני הבחירות.