נרתם למשימה: הרב שפירא במסע שכנועים עבור מפלגת ימינה

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, בחר לעזוב לרגע את תפקידו ולצאת במסע שכנועים בעולם הישיבות והאולפנות, זאת במטרה להניע את התלמידים להצביע למפלגתו של נפתלי בנט. "חלום ממשלת ימין אפשרי - חד משמעית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 09:18 כד בשבט התשפ

נרתם למשימה: הרב שפירא במסע שכנועים עבור מפלגת ימינה
הרב שפירא באולפנה, צילום: דוברות ימינה

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, עוזב לכמה שבועות את ישיבת רמת גן לטובת סיוע לקמפיין הבחירות של מפלגת ימינה.: לפני ימים ספורים קיבל הרב החלטה לפעול להצלחת המחנה הלאומי ולצורך כך עזב לתקופה קצובה את תפקידו בישיבה. את מסע השכונעים שלו החל הבוקר (ד') בישיבות אלון מורה, איתמר, ובמדרשת דניאלי וישיבת אבינועם.

את מסע השכנועים יש מי שלא רואה בעין יפה. בחדשות 12 נחשף כי מקורבו של ראש הממשלה, נתן אשל, כינה את הרב בזלזול "דרוקמן שמוקמן". שר הביטחון נפתלי בנט התקשר לאחר מכן לרב וביקש לחזק את ידיו. 

בתוך כך, בשיחות סגורות הביע הרב שפירא חשש רב מהאדישות של מצביעי הימין ומ"סיוט" שבו תקום ממשלת שמאל שלא תזדקק לקולות הערבים. לעומת זאת אמר הרב כי יש גם "חלום" בו מוקמת ממשלה לאומית של 61 חברי כנסת. הרב אמר שהחלום הוא אפשרי באופן ברור וחד משמעי. 

הרב שפירא בישיבה

הרב שפירא בישיבהצילום: דוברות ימינה

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הודה לרב שפירא על הירתמותו ואמר: "הרב יהושע הוא גדול וגיבור. העוצמות שלו נותנות לכולנו כח להמשיך ולהביא 61 מנדטים למחנה הלאומי. אם ראש ישיבה חשוב כמו הרב יהושע עוצר את חייו למשך שבועיים בודאי כולנו יכולים להקדיש מספר שעות בודדות ביום הבחירות, לצאת מהבית ולהביא את המנדטים החסרים. הציונות הדתית תמיד ידעה לקחת אחריות על מדינת ישראל וכך היא תעשה גם הפעם.