שקד בכינוס ימינה: "השמאל בונה על העייפות של הימין האידאולוגי"

ראשי ימינה דיברו באירוע השקת הקמפיין, בו השתתפו מאות פעילים, שמיועדים להוביל את מטות השטח של המפלגה בקמפיין. הרב פרץ: "אם נצליח להוציא את הציונות הדתית מהבתים - ניצחנו את הבחירות"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/02/20 21:57 יז בשבט התשפ

שקד בכינוס ימינה: "השמאל בונה על העייפות של הימין האידאולוגי"
ראשי ימינה בכנס, צילום: יח"צ

מאות פעילי שטח השתתפו הערב (ד') בכנס השקת פרוייקט "ימינהמונים" - גיוס הפעילים של רשימת ימינה. האירוע שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפות השרים, חברי הכנסת, מועמדי הרשימה, יו״ר מרכז ישיבות ואולפנות בנ״ע הרב חיים דרוקמן ורבנים נוספים, היווה עבור המפלגה את יריית הפתיחה לקמפיין גיוס הפעילים שיתנדבו ביום הבחירות, בהובלת פעילי השטח אשר השתתפו בכנס.

בימינה מספרים כי האירוע מסכם פעילות של שבוע בה גוייסו פעילי השטח המרכזיים ה"שגרירים"  שמטרתם היא לגייס את הפעילים ליום הבחירות. בימינה מיפו את קבוצות השייכות השונות של הציונות הדתית כמו בוגרי ישיבות, קהילות וישובים ומינו לכל קבוצה כזאת מנהל שטח שפעל לגיוס השגרירים. 

יו״ר מרכז ישיבות ואולפנות בנ״ע הרב חיים דרוקמן בירך את הקהל ואמר: "לא באתי לכאן לדרוש דרשות, באתי לכאן לומר שזו מצווה גדולה לעשות הכל על מנת שרשימת ימינה שהיא רשימת הציונות הדתית האחת והיחידה תהיה לה נציגות גדולה בכנסת ובממשלה, בעלת השפעה מרובה.
אין ספק שהפוטנציאל להצביע עבור הציונות הדתית הוא אדיר ואין כל סיבה שיצביעו עבור רשימות אחרות. אני חוזר ואומר לכם שאנו צריכים לעשות הכל כדי שיותר ויותר אנשים שהם שייכים לציבור שלנו ולאידאלים שלו יצביע ימינה".

הרב חיים דרוקמן בכנס

הרב חיים דרוקמן בכנסצילום: יח"צ

יו״ר ימינה שר הביטחון נפתלי בנט, פתח את הנאומים בכנס ואמר כי "רק ימינה חזקה תביא ריבונות. אומרים תיכף ותיכף, ואחרי הבחירות, כמו שחאן אל אחמר יפונה. זה לא כל כך קרה. מה שלא עשו ב-42 שנה, לא יעשו עכשיו.
המפלגה היחידה בכנסת ישראל שהיא נגד מדינה פלסטינית ונגד מסירת סנטימטר אדמה של ארץ ישראל לערבים - עכשיו, ואף לכם. אנחנו לא מוסרים כלום לערבים. אף אחד לא יטיף לנו על הימניות, על הציונות, על אהבת ארץ ישראל, כולנו פה שירתנו את המדינה. כל האנשים הטובים פה. אנחנו כפסע מהנהגת המדינה".

עוד אמר בנט: "כל הזמן מפריחים שקרים ושמועות. שנלך עם גנץ ועם זה ועם זה. ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו. בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי-דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים. אנחנו בלי ריבונות לא נכנסים לממשלה". 

ראשי ימינה עם הרב דרוקמן

ראשי ימינה עם הרב דרוקמןצילום: יח"צ

שר החינוך הרב רפי פרץ, שיצא מהכנס מוקדם, לרגל בת מצווה לנכדתו, אמר לפעילים כי "אם אנחנו נצליח להוציא את הציונות הדתית מהבתים ולבחור ימינה - נצחנו את הבחירות. ובעז"ה חלומות העיוועים על מדינה פלסטינית ייעלמו והזהות היהודית תנצח. זה תלוי בנו. כולנו יחד איש אחד הולכים ומסתערים על המשימה. זה הדבר הכי חשוב שיש לנו לעשות". 

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר: "חייבת לקום ממשלת ימין, פשוט כי אחרת זה יהיה אסון. בתורה ובזהות היהודית של המדינה, בארץ, בהתיישבות, בחקלאות ובציונות. בביטחון, בכלכלה, ובמערכת המשפט. מדינת ישראל חייבת ממשלת ימין כדי להמשיך בתנופת הפיתוח שלה. כדי לשמור עליה יהודית וציונית, כדי להמשיך ולפתח את ההתיישבות, לקבוע עובדות בשטח ולהביא להמשך ההכרה הבינלאומית בעובדות האלה, להעלות את יהודי העולם מן הגלויות כולן לארץ ישראל ולפעול לקליטתם הטובה במדינת ישראל, להילחם בטרור, לתקן את מערכת המשפט, לקדם את הכלכלה והחברה".

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, אמרה: "אסור לנו להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה פי שתיים מהרשימה של הציונות הדתית. השמאל הישראלי בונה על העייפות של הימין האידאולוגי. ימינה קטנה טובה להם להקמת מדינת פלסטין בלב לבה של ארץ ישראל. הם מתבוננים בנו. מקווים לראות אותנו מרוטים. ומפקירים את הקלפיות. 
הם יודעים שעם מפלגות הימין מרכז הם יוכלו להסתדר. אנחנו מוכרחים להילחם ולנצח! להילחם למען החלת הריבונות – ולנצח, להילחם למען סיום שלטון הפקידים – ולנצח, להילחם זה הזמן להתנער מהאבק, להוציא מהמחסנים את מאגרי האנרגיה, להתנפל על השטח, להוציא אנשים מהבתים ולהציף את הקלפיות ב"טב".