נתניהו מכחיש דיל עם עוצמה יהודית: "הצבעה לבן גביר תבזבז עשרות אלפי קולות"

ראש הממשלה מכחיש עסקה עם בן גביר וקורא שלא להצביע לו: "זה יהיה בזבוז של שני מנדטים". על חבר השופטים שפורסם: "לא מכיר אותם אבל בטוח שהכל ייעלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/20 17:49 יז בשבט התשפ

נתניהו מכחיש דיל עם עוצמה יהודית: "הצבעה לבן גביר תבזבז עשרות אלפי קולות"
נתניהו. מכחיש דיל עם בן גביר, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לדבריו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ומכחיש עסקה שנרקמת עם מפלגת הליכוד. נתניהו טוען כי מי שיצביע לבן גביר יבזבז עשרות אלפי קולות פעם נוספת. ראש ההמשלה הוסיף כי "הצבעה לעוצמה יהודית פירושה בזבוז של שני מנדטים". את הדברים אמר הערב (ד') נתניהו לגלי צה"ל, שעות ספורות לאחר שבן גביר טען שלולא מפלגתו, נתניהו לא יצליח להגיע לסף 61 מנדטים ולהרכיב קואליציה.

נתניהו ביקש להתייחס גם להרכב השופטים שידון אותו באישומיו השונים, וניסה לשמור על ממלכתיות כשאמר כי הוא "איננו מכיר את השופטים אך בטוח שהטענות נגדו ישללו". נתניהו הוסיף ואמר כי "סומך עליהם ובטוח שלא יישאר זכר לטענות האלו - הכל ייעלם", וגם שלח עקיצה ליריבו על ראשות הממשלה בני גנץ: "אם תצביעו לו תקבלו בחירות רביעיות או ממשלה שתלויה באחמד טיבי"

נזכיר, כי מוקדם יותר פרסמנו לכם את הרכב השופטים שעתיד לחרוץ את גורל נתניהו. השופטים הם רבקה פרידמן-פלדמן, שתעמוד בראש ההרכב, משה בר-עם ועודד שחם. מי ש"גנבה" את ההצגה בעת הפרסום היא פרידמן-פלדמן, הזכורה היטב, מאחר ושלחה את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לכלא בזמנו.