בנט שותק על התקפות נתניהו, ומעדיף לתקוף את גנץ

שר הביטחון בשיחה עם מקורביו הכריז כי לא ילך עם יו"ר כחול לבן, ומנגד ממשיך להראות נאמנות לנתניהו. "אני ימני, וגם אם יבטיחו לי להישאר שר ביטחון, לא אשתמש בזה כדי להוריד את נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/20 07:17 יז בשבט התשפ

בנט שותק על התקפות נתניהו, ומעדיף לתקוף את גנץ
שר הביטחון נפתלי בנט. , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יו"ר ימינה ושר הביטחון, נפתלי בנט, הכריז  לאחרונה בשיחות סגורות עם מקורביו ש"אין שום סיכוי שנלך עם בני גנץ". בנט מראה שוב כי אינו מעוניין להיכנס לעימות עם ראש הממשלה בנימין  נתניהו, למרות שהאחרון מרבה לתקוף אותו בימים האחרונים. רק אמש (ג') בשיחות סגורות עם ח"כים בליכוד אמר ראש הממשלה, במענה לשאלות בנושא, כי מי שאחראי להסלמה הביטחונית בדרום - ירי הרקטות המתגבר ובלוני הנפץ - הוא בנט.

בנט מצדו לא מגיב להתקפות של נתניהו, אותם הוא מעדיף לקבל בשקט, אך לתקוף את יו"ר כחול לבן הוא מעדיף. כך הצהיר אמש: "אני איש ימין. נקודה. לא איש מרכז, לא חצי ימין. כל תפיסת העולם של כחול לבן נובעת מהדעות של עפר שלח, שמשפיע על יאיר לפיד, שמשפיע על כחול לבן. שיתוף פעולה כזה נועד לכישלון. לא משהו שיכול להחזיק מעמד". לדבריו, גם אם בכחול לבן יבטיחו לו את תפקיד שר הביטחון - הוא לא יצטרף אליהם: "לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו מהבמה, להוציא אותו מהחיים הפוליטיים, ואז לך תדע מה יקרה. זה לא יקרה".  

הבשורה על אי הליכה עם גנץ, הנה השנייה ביממה האחרונה אחרי שרק אמש, יו"ר הרשימה המשותפת הצהיר כי לא ימליץ על כחול לבן אם תחבור לליברמן. כעת לכחול לבן לא נותרו פרטנרים מימין ומשמאל, נראה כי האופציה היחידה שנותרה להם היא ממשלת אחדות. השאלה האם הפעם יוותרו על על המשפט שנתניהו ויחברו אליו, או שדרכנו לבחירות רביעיות. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן