מנדלבליט מאוכזב מהחסינות לכץ: "אירוע קשה"

היועץ המשפטי לממשלה לא אהב את הענקת החסינות לח"כ חיים כץ, והגדיר אותה במילים "אירוע קשה". כץ עצמו תקף את מנדלבליט בדיון וטען כי "בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/20 09:44 י בשבט התשפ

מנדלבליט מאוכזב מהחסינות לכץ: "אירוע קשה"
אביחי מנדלבליט, צילום: דוברות הכנסת, איציק הררי

מנדלבליט נגד כץ. היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הביע הבוקר (ד') אכזבה מהענקת החסינות בכנסת לח"כ חיים כץ, והגדיר אותה במילים "אירוע קשה". כך דווח ב'כאן'. כזכור, מנדלבליט התנגד להענקת לחסינות לכץ, ומסר ליו"ר ועדת הכנסת כי יש לדחות את הבקשה. 

בדיווח נאמר עוד כי עם זאת, בסביבתו של היועץ המשפטי לממשלה היו מרוצים מכך שרוב חברי ועדת הכנסת קבעו, שההחלטה של מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד כץ לא נעשתה בחוסר תום לב. כלומר - כתב האישום הוגש מסיבות מקצועיות בלבד ולא ממניעים זרים.

בדיון עצמו שהתקיים אמש בוועדת הכנסת, בו הוענקה חסינות מהעמדה לדין לח"כ חיים כץ, תקף כץ עצמו את היועץ המשפטי לממשלה במילים קשות. שר הרווחה לשעבר טען כלפי היועץ כי "בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה", בהקשר לתיקיו.

על השאלה האם ניתן להגיע לסוג של פשרה עם כץ, כך שיתאפשר לו מוצא מכובד מההאשמות נגדו, אמר מנדלבליט ל'כאן' כי "בינתיים אנחנו צריכים לראות את הדברים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן