יאיר נתניהו נגד עוצמה יהודית: "פתק שהולך לפח"

יאיר נתניהו מסמן את הקורבן הבא שלו תחת המקלדת, והפעם מפלגת עוצמה יהודית. נתניהו מתגרה במפלגה שהייתה רחוקה מידי מאחוז החסימה, ומציין שיש לו פי שניים עוקבים ממה שהצביעו לבן גביר. בן גביר בתגובה: "מאמין שגם אתה תצביע עוצמה יהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/20 15:07 ד בשבט התשפ

יאיר נתניהו נגד עוצמה יהודית: "פתק שהולך לפח"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו מרבה לריב ברשתות החברתיות עם הרבה גורמים מימין ומשמאל, כעת הוא מסמן מטרה חדשה מפלגת עוצמה יהודית. בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו כי עצמו שווה כמעט פי שניים מכמות המצביעים לעוצמה יהודית, על בסיס כמות העוקבים שלו. נתניהו מציין כי הקולות של המפלגות שאינן עוברות מתחלקות שווה בשווה בין אלו שכן עברו. התוצאה היא שהקולות של עוצמה יהודית יגיעו בסופו של דבר לרשימה המשותפת, מרצ, העבודה וכחול לבן

נתניהו צייץ: "בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ביחד יש לי מעל 150 אלף עוקבים. לעוצמה יהודית הצביעו בבחירות הקודמות 80 אלף . אני מניח שרבים מהם עוקבים אחרי. חשוב להבהיר להם: אין סיכוי שעוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה. בשביל זה היא צריכה להכפיל את עצמה מהבחירות הקודמות. לשים פתק שהולך לפח ואז מתחלק שווה בשווה במנדטים בין מרצ, גנץ והמשותפת, זה לא הצבעת מחאה ימנית. (זה מה שקורה לקולות שלא עוברים את אחוז החסימה, מתחלקים שווה בשווה בין כל המפלגות)"

איתמר בן גביר בתגובה: "יאיר אחי. שנינו יודעים שרק עוצמה יהודית תמנע מאביך היקר להקים מדינה פלסטינית ולכן מקווה ומאמין שגם אתה תצביע עוצמה יהודית. נשמור על אביך בימין! ‎יאיר. קצת מוזר לשמוע את זה ממי שרצו לחתום עם גנץ ולתת לו לנהל המדינה במשך שנתיים. בחיאת, הסכמתם שגנץ יהיה כאן ראש ממשלה. בכל מקרה שנינו יודעים שאין לאביך 61 והסיכוי שנקבל 4 מנדטים יותר גדול מהסיכוי ל61 ואם יהיה לנו 4 מנדטים אז ממילא יהיו 61."