ליברמן: "נתניהו בורח לארצות הברית כדי לא לעמוד בהתחייבות שלו להחיל ריבונות"

לקראת נסיעתו של נתניהו לוושינגטון, אמר יו"ר ישראל ביתנו כי "ראש הממשלה בורח לארה"ב כדי לא לעמוד בהתחייבותו להחיל ריבונות על בקעת הירדן". על כחול לבן אמר: "מפלגת 'מזג אוויר'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/20 20:10 כח בטבת התשפ

ליברמן: "נתניהו בורח לארצות הברית כדי לא לעמוד בהתחייבות שלו להחיל ריבונות"
אביגדור ליברמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

באירוע 'שבתעיתון' שהתקיים הבוקר (ש') ברעננה יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף בחריפות את ראש הממשלה וכינה את נסיעתו לפגישה עם הנשיא טראמפ בוושינגטון: "בריחה". להוציא תוכנית כזאת חמישה שבועות לפני הבחירות זה קצת חשוד בלשון המעטה". לדבריו, "נתניהו בורח בשבוע הבא לארצות הברית כדי לא לעמוד בהתחייבות שלו להחיל ריבונות על בקעת הירדן".

עוד הוסיף: "במקום לנסוע 2.4 ק"מ לכנסת כדי להעביר ריבונות ישראלית על הבקעה בשלוש קריאות ביום אחד, כמו שבזמנו בגין העביר את חוק רמת הגולן, הוא מעדיף לטוס 9,476 ק"מ לוושינגטון. כדאי שנתניהו יגיד שלום לחסינות וימנע כפייה דתית, ורק אחר כך ישכין שלום במזרח התיכון".

"הוא אמר אז שאולמרט, עוד בלי כתב אישום ורק עם חקירות, לא יכול לכהן מבחינה מוסרית וציבורית - אז מצפים ממנו למלא את ההתחייבות הזאת. אבל כנראה כמו שהוא התחייב להעביר את הריבונות הישראלית בבקעת הירדן וכמו שהוא אמר 'מה פתאום' שהוא לא יתעסק בחסינות, גם כאן תהיה אותה התנהלות. זה עוד מהלך של יחסי ציבור בלבד".

בהמשך דבריו ליברמן תקף גם את מפלגת כחול לבן: "עם כחול לבן ובלעדיהם זה לא חשוב כי כחול לבן מזכירים לי את מזג האוויר: יום אחד גשום, יום אחד יבש, לא ברור מה הם רוצים. יום אחד בעד הכלת ריבונות על בקעת הירדן יום אחרי נגד שיסגרו".