הרב דרוקמן והרב אייזמן: "הרב פרץ פעל נכון, מתוך אחריות ציבורית"

שני הרבנים הבכירים מספרים במכתב משותף על השתלשלות האירועים בפגישה עם ראש הממשלה, ערב הגשת הרשימות, ויוצאים להגנתו של הרב רפי פרץ שהפר את ההסכם עם עוצמה: "היה לו קשה מאוד, אבל הוא הבין שהאחריות הציבורית מחייבת לנהוג כך"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/01/20 20:57 כג בטבת התשפ

הרב דרוקמן והרב אייזמן: "הרב פרץ פעל נכון, מתוך אחריות ציבורית"
הרב חיים דרוקמן, צילום: פלאש 90

הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא, ומייסד מוסדות נעם-צביה הרב איתן אייזמן, שהיו מעורבים במגעים לאחדות במפלגות הציונות הדתית בשבוע שעבר, יוצאים הערב (ב') במכתב משותף להגנתו של הרב רפי פרץ, הזוכה למתקפות על הפרת ההסכם עם עוצמה יהודית.

במכתב כותבים שני הרבנים, שהוזמנו לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ערב הגשת הרשימות, במטרה לנסות ולאחד את מפלגות הציונות הדתית, כי הפרת ההסכם עם עוצמה יהודית הייתה הכרחית. לדבריהם, "אין ספק שעדיף לפחות שהבית היהודי תהיה לה נציגות בכנסת בלי עוצמה יהודית, מאשר ששתיהן תהיינה מחוץ לכנסת".

המכתב של הרבנים אייזמן ודרוקמן

המכתב של הרבנים אייזמן ודרוקמןצילום: ללא

בהמשך המכתב מחזקים הרבנים את ידיו של שר החינוך, ומסבירים כי קיבל את ההחלטה הנכונה, על אף ששילם מחיר אישי: "ראינו שלרב רפי היה הדבר קשה מאוד, אבל הוא הבין שהאחריות הציבורית המוטלת עליו כיו"ר הבית היהודי מחייבת לנהוג כך, למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל". 

לסיום כותבים הרבנים דרוקמן ואייזמן: "אנחנו משוכנעים שהרב רפי פרץ פעל נכון, למרות שהחלטה זו פגעה בו אישית, מצד אלה שאינם שוקלים את העניין מתוך אחריות כלל ישראלית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן