הרב אייזמן והרב דרוקמן קיבלו את ההחלטה להפר את ההסכם עם עוצמה יהודית

מייסד רשת 'נעם-צביה', הרב איתן אייזמן, מרבני הבית היהודי, סיפר כי הרב רפי פרץ הגן על ההסכם עם עוצמה יהודית בפני נתניהו, אך את ההחלטה הסופית ביקש מהרב דרוקמן וממנו לקבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/20 09:00 כב בטבת התשפ

הרב אייזמן והרב דרוקמן קיבלו את ההחלטה להפר את ההסכם עם עוצמה יהודית
הרב איתן אייזמן, צילום: פלאש 90

"הרב פרץ התווכח עם ראש הממשלה וניסה לשכנע אותו שאפשר לרוץ עם עוצמה ולהצליח. הוא אומר לו 'לפי התחזיות שלי אנחנו יכולים, הבטחתי לו הבטחה – אין שום סיבה שאפר אותה'". כך סיפר הבוקר (א') הרב איתן אייזמן, מייסד רשת 'נעם-צביה', ומרבני הבית היהודי, על הפגישה הדרמטית בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, ערב סגירת הרשימות בשבוע שעבר.

על הסקרים שחזו לרשימה המשותפת של הבית היהודי ועוצמה יהודית כישלון בבחירות אמר הרב אייזמן כי לא ראה אותם בעצמו, אך התרשם כי אף סקר לא תמך בריצה כזו: "לי לא היה שום סקר, אני לא עוסק בזה. עד כמה שהבנתי אף אחד מאנשי הבית היהודי לא יכול היה להגיד שהיה סקר אחר לטובת העניין".

על ההחלטה הסופית לפרוש מההסכם עם עוצמה יהודית, סיפר הרב אייזמן כי לבקשת הרב פרץ, היא התקבלה על ידי הרב חיים דרוקמן, שנכח גם הוא בפגישה, ועל ידיו. לדבריו, יו"ר הבית היהודי ביקש ממנו ומהרב דרוקמן להחליט האם לפרוש או לא, ושני הרבנים פרשו לחדר צדדי ושם קיבלו את ההחלטה הסופית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן