ב"ק: "קפצתי ישר לתוך אחד הגלים הכי עכורים של הפוליטיקה הציונית דתית"

החברה החדשה ביותר במפלגת ימינה, שרה ב"ק, בפוסט ראשון אחרי כניסתה לפוליטיקה. "אני בטוחה שאחרי שנצליח להרים את הראש ולהחזיר לעצמנו את התקווה והכוח הפוליטי - נוכל גם לשקם את המבנים הפוליטיים הלא בריאים שנוצרו עם השנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/20 21:26 כב בטבת התשפ

ב"ק: "קפצתי ישר לתוך אחד הגלים הכי עכורים של הפוליטיקה הציונית דתית"
שרה בק, צילום: טל עבודי

מספר שמונה במפלגת ימינה, שרה ב"ק, כותבת פוסט בו היא מביעה שביעות רצון מבחירתה להיכנס לפוליטיקה. "אין. כשאני מחליטה לקפוץ ראש - זה בטיימינג הכי הכי" כתבה ב"ק "ביום שלישי, אחרי התלבטויות וכשהבנתי שהבית שבו גדלתי- הבית היהודי, מפלגת תנועת הציונות הדתית עומדת לפני קריסה בקלפי. אמרתי הנני".

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3215658245130326&id=100000585453372&sfnsn=mo

ב"ק כתבה כי היא מבינה שהיא מטילה על עצמה משימה קשה, וכאשת תקשורת היא מבינה את המשמעות כמסקרים אותה ולא להיפך. אך בשל העובדה כי זו הפעם השנייה שהיא נקרית לדגל היא הסכימה להיכנס לפוליטיקה. ב"ק גם מתייחסת לעבודה כי ביום האיחוד של מפלגת ימינה הדבר עלה בהפרת הבטחה בוטה מצד הבית היהודי "קפצתי ישר לתוך אחד הגלים הכי עכורים של הפוליטיקה הציונית דתית".

אך ב"ק מגוננת ברמיזה על המהלך על ידי סיפור חסידי וכתבה "הרבי מסלונים בעצם אומר: לפעמים אין ברירה ודווקא להכניס את הידיים ללכלוך - זו נקיות הכפיים". ב"ק הביעה גאווה שהיא חלק מהמגזר הציוני דתי "אני - תוצר גאה של התנועה הזאת, ואני בטוחה שאחרי שנצליח להרים את הראש ולהחזיר לעצמנו את התקווה והכוח הפוליטי - נוכל גם לשקם את המבנים הפוליטיים הלא בריאים שנוצרו עם השנים. כי כדי לממש את כל הרעיונות הגדולים חייבים כוח פוליטי מחויב לדרך".