עוצמה יהודית תפרוש? המזכירות תחליט השבוע

תחת לחץ כבד של נתניהו על מפלגתו של איתמר בן גביר לפרוש מהמירוץ, מזכירות המפלגה תתכנס במהלך השבוע ותקבל החלטות לגבי ההמשך

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/20 21:40 כא בטבת התשפ

עוצמה יהודית תפרוש? המזכירות תחליט השבוע
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

האם מפלגת עוצמה יהודית תפרוש מההתמודדות בבחירות לכנסת? על פי דיווח הערב (מוצ"ש) ב'כאן', מזכירות המפלגה תתכנס מחר וכן בימים הבאים, ותקיים דיונים בנושא, כאשר אפשרות הפרישה עומדת על הפרק.

הדיונים בנושא מגיעים תחת לחץ כבד של ראש הממשלה נתניהו, המעוניין בפרישה של עוצמה יהודית כדי לא לאבד קולות ימין בבחירות, במקרה שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה, כפי שהיה בבחירות האחרונות. גורמים בסביבת נתניהו אמרו לאחר סגירת הרשימות כי "כפי שסתיו שפיר פרשה כדי להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת יישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת יישובים".

בתגובה לדברים מסרו במפלגת עוצמה יהודית: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה - שלא יטיף מוסר לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו. אם נתניהו חפץ בהקמת ממשלת ימין, אנו קוראים לו לגלות אחריות, לתת לעם להחליט, ולא לנסות לפגוע בעוצמה יהודית". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן