נתניהו מצטרף לקריאה שעל בן גביר לפרוש

ראש הממשלה פנה ליו"ר עוצמה יהודית לאחר שנותר במחוץ לאיחוד הימין הדתי וביקש ממנו שלא להתמודד עם מפלגתו בכנסת בדומה לח"כ שפיר. בן גביר בתגובה: "שהוא לא יטיף מוסר, אם הוא היה מפנה את מקומו, מזמן הייתה ממשלת ימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 14:14 יט בטבת התשפ

נתניהו מצטרף לקריאה שעל בן גביר לפרוש
צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלחץ על הימין להתאחד עם איתמר בן גביר, קורא כעת לבן גביר לפרוש מהמרוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. נתניהו השווה לפרישתה של סתיו שפיר שמהווה לטענתו אחריות למען גוש השמאל "כפי שסתיו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת ישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת ישובים".

מלשכת רה"מ נמסר: "ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ שעל אף המחיר האישי הכבד פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש. עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמרוץ כדי להבטיח את שלטון הימין". 

מוקדם יותר היום גם חברת הליכוד השרה מירי רגב יצאה במסר דומה בעמוד הפייסבוק שלה: "אני קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המרוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר". ועל כך גם התייחס השר יריב לוין גם הוא מהליכוד: "נותרו בפני בן גביר שתי ברירות. הראשונה היא להמשיך לרוץ ולגרום שוב נזק עצום לימין, והשנייה היא להתעלות מעל העסקנות הזו לומר שהוא זז הצידה".

בן גביר מסר בתגובה לחדשות 12: "מצפה ממנו לעזור לעוצמה יהודית ולא להפריע לה. שהוא לא יטיף מוסר, אם הוא היה מפנה את מקומו, מזמן הייתה ממשלת ימין".