שפיר תוקפת: אלו שלא רוצים אותי עכשיו, התחננו אלי לפני זה שאציל אותם

חברת הכנסת תקפה את חברי המחנה הדמוקרטי על שאינם פועלים לאיחוד והזהירה "פרץ ובן גביר יהיו בממשלה אם לא נתעשת ונפסיק עם המריבות השטותיות"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/01/20 12:59 טו בטבת התשפ

שפיר תוקפת: אלו שלא רוצים אותי עכשיו, התחננו אלי לפני זה שאציל אותם
סתיו שפיר. יורה על המחנה הדמוקרטי, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

קצת פחות מחודשיים לבחירות, ובעוד בגוש הימין חיבורים מתחילים להירקם, נראה כי בגוש השמאל לא כך פני הדברים. מי שביקשה להתייחס למצב היא ח"כ סתיו שפיר, שבחרה לתקוף את המחנה הדמוקרטי: "האנשים האלה שלא רוצים אותי עכשיו התחננו אליי שאבוא להציל אותם לפני כמה חודשים"

"יש שם חברי כנסת שרצו לקדם את עצמם ברשימה, תמר זנדברג שרצתה להתקדם למקום השני והורוביץ שרצה להישאר ראשון בלי פריימריז ובגלל זה הם לא רוצים אותי". טענה שפיר. כמו כן, שפיר לא חסכה שבטה משר החינוך רפי פרץ והתייחס לראיון שהעניק בסוף השבוע:  "יש לנו כרגע שר חינוך גזען והומופוב ובן גביר עלול להיות שר בממשלה אם לא נתעשת ונפסיק עם המריבות השטותיות האלו".

מי שעוד קרא מוקדם יותר לאיחוד בשמאל הוא ח"כ איציק שמולי (העבודה) שטען כי צריך ללכת לחיבור עם מרצ. שמולי טען כי אפשר לחבור עם המפלגה לבלוק טכני ולהתפצל לאחר הבחירות. "זו לא חתונה קתולית" טען שמולי. שמולי מצטרף לח"כ עמר בר לב שטען אמש כי החיבור נצרך, וזאת כדי לא להפיל את מפלגות השמאל אל מתחת לאחוז החסימה.