הבית היהודי לעמיר פרץ: דבריך על המתנחלים - הזויים

לאחר שיו"ר העבודה-גשר טען כי אישורי הבנייה ביו"ש הם על חשבון הזוגות הצעירים, בבית היהודי תקפו את יו"ר העבודה-גשר: "תחפש מישהו אחר לעשות עליו קמפיין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/20 22:21 ט בטבת התשפ

הבית היהודי לעמיר פרץ: דבריך על המתנחלים - הזויים
הרב רפי פרץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיו"ר מפלגת העבודה -גשר,עמיר פרץ, האשים את נתניהו כי הוא דואג רק למתנחלים על חשבון הזוגות הצעירים, בבית היהודי תקפו את אמירותיו. 

"שמענו הערב שוב הסתה נגד ההתיישבות מפיו של עמיר פרץ", מסרו בבית היהודי והוסיפו: "אז עמיר היקר, תדע לך שתושבי יהודה ושומרון הם מלח הארץ, משרתים ביחידות המובחרות ביותר, תורמים, מתנדבים ומוסרים את הנפש למען עם ישראל בתחומים רבים. רגע לפני שאתה משתלח בהם תדע לך שהדברים שלך הזויים ולא מתכתבים עם המציאות. מי שרואה בני אדם לפני הכל לא יכול לפסול חצי מהעם. תחפש מישהו אחר לעשות עליו קמפיין". 

הביקורת על פרץ הגיעה בעקבות התבטאויותיו של יו"ר מפלגת העבודה נגד אישורי הבנייה בעפרה ובמצפה דני שאושרו היום: "נתניהו סופר רק את המתנחלים. את מי הוא לא סופר? את הזוגות הצעירים, את הגמלאים ואת הנכים. הוא מסתבך יותר ויותר עם הבייס שלו, ומשועבד לאלה שיבנו עבורו את קואליציית החסינות. בעוד הוא סופר יחידות דיור בשטחים, אנחנו סופרים בני אדם לפני הכל".

עוד הוסיף פרץ: "במקום בניה פוליטית בשביל הבייס הימני, אנחנו נקדם את תכניתנו לליסינג לדירה לכל הזוגות הצעירים. במקום מדיניות ההפקרה החברתית שפוסחת רק על יהודה ושומרון, אנחנו נעבור להשקעה חברתית לרווחת כל ישראלי וישראלית.״